גן ילדים (אילוסטרציה)

ההודעה שגרמה לבהלה בקרב הורים לילדים בחולון

אמא לילדה בגן גזית גילתה את הילדים מחליפים בגדים, "הם היו ערומים כמעט כביום היוולדם" בעוד השער פתוח לרווחה. העובדת הושעתה מעבודתה

פורסם בתאריך: 23.7.19 17:14

הפוסט שהסעיר את ההורים בחולון הועבר היום (שלישי) בקבוצת הווטסאפ של גן גזית וגרם לבהלה רבה. אמא לילדה בגן בחולון הגיע מוקדם לגן וגילתה כי הילדים מחליפים בגדים בעוד השער פתוח עקב עבודות בגן ומלבד הפועלים שרואים אותם גם כל עובר אורח בחוץ יכול לצלם באין מפריע.



האמא כתבה בקבוצת הווטסאפ של גן גזית כי "אני רוצה לשתף אתכם בעצבים שלי כרגע. באתי לקחת את ביתי מוקדם היום, ב-12:20 הייתי כבר בגן. מחוץ לגן ראיתי כמעט את כל הבנות ערומות כביום היוולדן עומדות ליד מתלה התיקים ומחליפות בגדים".

האמא הוסיפה וכתבה כי "השער היה פתוח כי מסתבר שיש גברים שעושים שיפוץ פנימי בגן והן לא יכולות להתלבש בפרטיות בפנים! לא מספיק שישנם גברים בגן, כל עובר אורח יכל להוציא מצלמה ולצלם את הבנות! ולא לשכוח שמול הגן מתקיים פרוייקט תמ"א ובכל הסביבה מסתובבים פועלים. כשכעסתי על האחראית שם היא לא ידעה מה לענות לי ורק אמרה שלא היה להם מה לעשות".

"מיותר לציין שזו לא התלונה הראשונה שלנו כלפי הצוות שמפעיל את הקייטנה. לצערנו הממונים ממתנ"ס נאות רחל לא עושים כלום, אולי תעזרו לנו", הוסיפה האמא.

רשת קהילה ופנאי נמסר כי "הרשת רואה בחומרה רבה את המקרה. גננת הקייטנה פעלה בשיקול דעת מוטעה לחלוטין ובניגוד לנהלים כאשר נתנה לילדים להחליף בגדים בחצר הגן ולא בשירותים של הגן הצמוד לאחר פעילות מים שהתקיימה בבוקר. שירותי הגן לא היו זמינים מאחר ובגן בוצעו תיקוני ליקויי בטיחות שלא ניתן היה לדחות. העובדת הושעתה מעבודתה עד לקיום שימוע בנושא".

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תיפנו למשטרה לכי תדעי מה עשו להם שהיו צריכות להחליף בגדים וזה שהשער פתוח חמור פי כמה וכמה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר