כמה ימים אחרי שנסלל הכביש הוא הוחלף בכביש חדש

תושבים ב-ח 300 גילו זמן קצר אחרי שנסלל כביש בסביבת מגוריהם, שהכביש החדש גורד והחלו באותו מקום בדיוק - עבודות חדשות

פורסם בתאריך: 24.7.19 16:44

"קשה לנו להאמין. קטע כביש שרק עתה נסלל – לפתע מגורד ובאותו מקום בדיוק נעשות עכשיו עבודות אחרות לגמרי. היכן התיכנון, מי אחראי על מה שנעשה ולמה כספי התושבים נזרקים לפח?". כך מתלוננים תושבי אזור משולש הרחובות אילונה פהר, אהרון גלעדי ושושנה דמארי בשכונת קריית אילון (ח-300).

לטענת התושבים, בשל השלמת הבנייה של שני מגדלי מגורים בתחילת רחוב שושנה דמארי מצפון, נסלל באחרונה קטע כביש באורך של כ-200 מטרים שמוביל מכיכר אילונה פהר אל אותם בניינים. באמצע הקטע הסלול החדש, יש פנייה שמאלה ודרומה לרחוב שושנה דמארי.



"עבדו כאן לא מעט פועלים לא מעט ימים עם לא מעט כלי עבודה. זו הייתה סלילת כביש על כל המשתמש מכך", טוענים התושבים בזעם, "ואז, התעוררנו השבוע באחד הימים וגילינו להפתעתנו שכל מה שנעשה רק הרגע, נהרס עתה. הכביש הסלול החדש גורד ובמקום החלו עבודות אחרות לגמרי. שוב פועלים, שוב כלי עבודה ושוב עבודות. והרי רק הרגע סיימתם עבודות אחרות – אז מה נעשה כאן עכשיו?".

"איפה התכנון ואיפה ההשגחה על כספי הציבור?", שואלים תושבים, שלטענתם לא מבינים מה בכלל נעשה מתחת לאפם. "הרי נעשו עבודות והן הסתיימו. לפתע, הורסים מה שנעשה, מגרדים את הכביש שרק הרגע נסלל ועושים מין משולש תנועה מוזר. אם זה התיכנון, למה הוא לא נעשה מראש? למה כל העבודות שירדו הרגע לטימיון, מי אחראי, מי מתכנן ומי מפקח? זה הרי ניראה ונשמע כמו חלמאות".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "העבודות ברחובות שושנה דמארי, אהרון גלעדי ויפה ירקוני מתבצעות בחלקים וזאת על מנת שלא לגרום להפרעות לכל דיירי הרחוב בו זמנית. לפיכך, העבודות מתבצעות בקטעים קטנים ועל מנת לקבל בסופו של דבר מוצר טוב ואיכותי יש צורך לעיתים בביצוע חפיפה לשטחים הקודמים. באופן הזה משיגים את הטוב ביותר לתושבים במינימום הפרעה לשגרת חייהם".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר