ילדי הגנים ללא מיזוג או מים קרים בשיאו של הקיץ

"היו הורים שהשאירו את הילדים בבית והיו הורים שנאלצו לשלוח את הילדים לשבת בחושך", טוענת אחת האימהות. רשת קהילה ופנאי: "נודע לנו על הפסקת החשמל רק לפני יומיים ועדכנו את ההורים"

פורסם בתאריך: 24.7.19 16:02

זה לא נעים לראות גן ללא חשמל: יותר מ-40 ילדי הגנים רימון וגן הגפן שנמצאים בימים אלה בקייטנת קיץ, נאלצו היום (רביעי) להתמודד משעה 09:00 בגן ללא חשמל בכל שטח הגן. המשמעות: אין מיזוג ואין מקררים, כאשר בחוץ הטמפרטורות עמדו על כ-30 מעלות. זאת, בעקבות הפסקת חשמל יזומה של חברת החשמל עד השעה 17:00, בעקבות העבודות שנעשות ברחוב. זאת כפי שפורסם ב"השקמה חולון", לפני כשבוע.

"את ההודעה על הפסקת החשמל, קיבלנו אתמול בוואטסאפ", סיפרה אם לילד בגן, "הגורמים האחראיים ידעו מזמן על הפסקת החשמל הזו ואף אחד לא טרח לעדכן אותנו, ההורים, אלא רק ברגע האחרון. חלק מההורים לא שלחו את הילדים לגן, אבל היו הורים שלא הייתה להם ברירה והם שלחו את הילדים לשבת בגן חשוך ולא ממוזג או לשבת בחוץ בחום הכבד, בלי גנרטור או תאורת חירום".



"הילדים שלנו היו שעות ללא אוורור ראוי, ללא מקרר וללא מכשיר מים שעובד. הצינורות במי הברז חשופים לשמש והמים משם חמים מדי לשתייה, פשוט הפקירו את ילדינו", טוענת אם לילד בגן, "כל אחד זורק את האחריות על מישהו אחר, אותנו זה לא מעניין, היו צריכים לדאוג לתחלופה ראויה בנושא".

הורה נוסף שהגיע לאסוף את הילד, סיפר על "הגן חשוך וחם מאוד בפנים. הילדים היו בחוץ בחצר אמנם בצל, אבל מאוד חם בחוץ. ישר כתבתי בקבוצה של הגן שמי שעוד לא לקח את הילדים אני ממליצה לו לעשות את זה כי אין טעם לחכות, החשמל לא יחזור והילדים מתבשלים בחוץ".

מרשת קהילה פנאי בחולון נמסר: "מדובר בהפסקת חשמל יזומה של חברת חשמל, שנודע לנו עליה באופן עקיף רק לפני יומיים. לאחר שיחה עם חברת חשמל, בה הובהר לנו כי לא ניתן לדחות את הפסקת החשמל, נשלחה הודעה להורים בנושא מבעוד מועד. חלק מההורים בחרו שלא להביא את הילדים ואילו הילדים שהגיעו נהנו מפעילויות חוויתיות ומצננות, מארטיקים קרירים ונהנו מאוד".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר