שטח החול ברחוב אילונה פוהר

"אנחנו חיים בחירייה הקטנה": תושבים סובלים מהזנחת שטח החול מאחורי בריזה

שטח החול נמצא ברחוב אילונה פוהר, מהווה מטרד לדיירי הרחוב. בשטח החול מזיקים ופסולת אך למרות זאת אינו מטופל על ידי העירייה העירייה: "תוקם בו חורשה זמנית"

פורסם בתאריך: 25.7.19 15:36

שטח החול נמצא ברחוב אילונה פוהר, הממוקם בתוך שכונת ח-300 וצמוד למועדון הספורט בריזה, מהווה מטרד לדיירי הרחוב. ברחוב בניינים רבי קומות חדשים ומרווחים הממוקמים בקרבת ספריית המדיטק, הקניון ובית הספר גולדה, עבור רבים מדובר בפנינה נדל"נית למגורים, שכן מדובר באזור חדש המונה אוכלוסייה צעירה. אך שטח החול שנמצא ברחוב הצמוד לבריזה מושך אליו מזיקים ופסולת אך למרות זאת אינו מטופל על ידי העירייה. 



למרות שנבנו בניינים החדשים השטח המדובר נותר ריק, החלו להצטבר בו לכלוך ופסולת. דיירי הבניינים הסמוכים  טוענים כי "השטח הפך להיות מטרד ומזמין אליו מזיקים. לפני כחודש חרשו את השטח טרקטורים אשר ריכזו את הלכלוך בשתי ערימות, אך הן טרם פונו, ומאז מוסיפים להשליך עליהן רהיטים וגרוטאות".

שטח החול ברחוב אילונה פוהר

תושב המקום הוסיף כי "יש שם ערימה ענקית של לכלוך ועצים, יש בלאגן. כל אחד שעובר דירה זורק שם את הרהיטים". לדבריו, "אנשים שיש להם מיטה ישנה מפרקים אותה וזורקים שם. כל זה מביא לכלוך ויתושים ופשפשים למקום. כשיוצאים מהמרפסת זה לא אסתטי לראות את כל הלכלוך שם. המקום הזה הוא כמו חירייה בקטן. תושבים מתקשרים והעירייה לא נותנת מענה".

מעיריית חולון נמסר כי "מדובר במגרש המשמש כעתודת קרקע לצרכי ציבור. אגפי התברואה וגנים ונוף החלו בביצוע עבודות ניקיון בשטח באמצעות טרקטורים ועבודה טרם הסתיימה. הבור ימולא בעודפי חפירה על מנת לצמצם שיפועים ומפגעים ובהמשך תוקם בו חורשה זמנית".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר