תושבים מוטרדים: "הכביש מחוץ לבית הפך למסלול מרוצים"

תושבים מתלוננים על כך שכלי רכב נוסעים במהירות ברחוב אילונה פהר. עיריית חולון: "התקנו פסי האטה והצבנו תמרורי אזהרה"

פורסם בתאריך: 29.7.19 17:55

תושבים מרחוב אילונה פהר מודאגים: ברחוב הקטן והשקט לכאורה אשר נמצא בשכונת קריית איילון, נוסעים כלי רכב בשעות מסוימות של היום במהירות מופרזת, דבר המסכן את הולכי הרגל במקום, לרבות ילדי השכונה אשר עושים את דרכם אל בתי הספר הסמוכים גולדה ושרון.



לדברי התושבים, אמנם לאורך הרחוב מוצבים כמה פסי האטה, אך לטענתם הדבר אינו מספיק משום שבקטע מסוים של הרחוב יש סיבוב מסוכן שמקשה להבחין בכלי רכב אשר באים במהירות.

"הכביש הזה הוא יחסית ארוך ואין שם במפרים", מסביר אחד הדיירים. "אנשים מרביצים שם מהירות גבוהה, מה שמוביל לכך שהילדים רוצים לחצות את הכביש וממש אי אפשר".

לדבריו, שנת הלימודים בפתח, "והילדים שילכו אל בתי הספר גולדה ושרון מסתכנים. אשתי לוקחת את הילדים אל בית הספר ואני מאוד מפחד שהם יסתובבו שם כי אנשים נוסעים מהר. כשהילדים שלי יורדים מהאוטו אני צריך להחזיק אותם טוב-טוב, כי יש שם מכוניות ואופנוענים שנוסעים במהירות".

לדבריו, הפתרון לבעיה היא הגדלת כמות פסי ההאטה לאורך כל הרחוב אשר ימנעו מכלי הרכב לנסוע במהירות מופרזת, במיוחד לקראת עיקול הדרך. "אנחנו רוצים שישימו פה במפרים", הוא דורש.

דיירת נוספת מצביעה על הסיבוב שבאמצע הרחוב כעל מרכז הבעיה. לטענתה, כמות פסי ההאטה אינה מספיקה כיוון שהרווחים שביניהם מאוד קצרים, ויש להציב פסי האטה בקרבת הסיבוב החד של הרחוב.

"יש כאן סיבוב מסוכן, ולא ניתן להבחין במכוניות שבאות במהירות. יש כאן בעיה של כלי רכב שנוסעים מהר. אמנם שמו כאן פסי האטה, אך לדעתי זה מעט מדי. גם אין מספיק מעברי חציה ברחוב. היו צריכים לשים עוד פס האטה לפני הסיבוב וגם לסמן שם מעבר חציה".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "לאורך הרחובות אורנה פורת ואילונה פהר כבר הותקנו חמישה פסי האטה, בין היתר, בקרבת חטיבת הביניים גולדה מאיר ובסמוך למעבר החציה. בנוסף, הוצבו תמרורי אזהרה: 'זהירות! ילדים בדרך'".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?                            

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

תגובה אחת
  1. חזי

    מר מוטי שדון היקר!
    אתה מסתובב המון ברחובות העיר תבוא ותראה את העניין ואני בטוח שתטפל בזה ללא ספק.
    יש המון בעיות שניתן לפתור עם טיפה תשומת לב ורצון טוב,תן לנו להיות רגועים כשהילדים שלנו מסתובבים בעיר הילדים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר