רחוב מרבד הקסמים

תושבי נאות יהודית זועמים: "כניסת רכבים מרחוב המלאכה תגרום לפקקים ורעש"

התושבים שלחו מכתב אל מחלקת ההנדסה של העירייה בו ביקשו להיפגש עם מנכ"ל העירייה וראש העירייה. "לא נאפשר את פתיחת הכביש"

פורסם בתאריך: 31.7.19 18:49

עיריית חולון פרסמה משאל בקרב התושבים האם לפתוח את רחוב מרבד הקסמים לתנועת כלי רכב מכיוון רחוב המלאכה. תושבי נאות יהודית טוענים כי "זה יגרום להמון מכוניות להיכנס אל תוך השכונה בשעות העומס".

התושבים שלחו מכתב אל מחלקת ההנדסה של העירייה בו ביקשו להיפגש עם מנכ"ל העירייה וראש העירייה. "אנו תושבי השכונה, נתנגד בתוקף ולא נאפשר את פתיחת הכביש. באותה נשימה נבקש כי מהנדס העיר יחשוב על הפתרונות המוצעים כאן או יעביר את הבקשה לאגף התנועה על מנת להקל על תנועת הרכבים בשעות הבוקר ואחר הצהריים", נכתב.



לדבריו הדיירים, הכניסה אל רחוב מרבד הקסמים דרך המלאכה נחסמה לפני כ-35 שנים עקב תאונת דרכים, בה אחת המשאיות שהיו מקצרות דרכן דרך השכונה פגעה בילד. התושבים בזמנו ערכו הפגנה שגרמה לחסימת המעבר והשכונה לשקטה, בטוחה ונטולת פקקים. כעת, העירייה הודיעה לפני כחודשיים כי תיפתח שוב את המעבר, "עכשיו כמה תושבים פנו לעירייה שייפתחו את היציאה הזו אבל מה שהם לא מבינים זה שהשכונה הזו היא כיום מעין חממה, ואם יפתחו את היציאה הזו נאבד 15 מקומות חניה", אמר תושב השכונה.

לדבריו, "כל אזור התעשייה שמסביבנו עובר שדרוג וייבנו המון מגדלים. הדבר הזה יגרום לכך שהרבה מכוניות ינסו לעקוף את הפקק של שדרות ירושלים ויעברו דרכנו".

אמנם תכנית העירייה לפתוח את הרחוב בכיוון היציאה ולא מכיוון הכניסה אך עובדה זו אינה מרגיעה את המתנגדים. "זה לא משנה, גם אם תהיה רק יציאה לכיוון רחוב המלאכה, כלי רכב רבים ייכנסו אלינו משדרות ירושלים וזה יהרוס את השכונה", טענו התושבים.

רחוב מרבד הקסמים

מעיריית חולון נמסר כי "אגף התנועה בוחן אפשרות לפתוח את רחוב מרבד הקסמים למעבר כלי רכב ימינה בלבד לכיוון מערב, לרחוב המלאכה ולשדרות ירושלים, כאשר לא תינתן אפשרות יציאה לכיוון מזרח או כניסה מרחוב המלאכה. העירייה משתפת את הציבור ומבקשת לשמוע את דעתם של תושבי שכונת נאות יהודית בנושא, באמצעות עריכת משאל, טרם קבלת החלטה".

עוד נמסר מהעירייה כי "תושבים רבים פנו לאגף התנועה העירוני בבקשה לפתוח את הרחוב לתנועת כלי רכב. כחלק מבחינת הבקשות החליטה עיריית חולון לשתף את התושבים באמצעות סקר אשר נשלח לאלף תושבי השכונה הרלוונטית וכן לתושבי השכונה באמצעות סקרים מקוונים ברשתות החברתיות ומודעה במקומון. לאחר סגירת הסקר ועיבוד התוצאות תתקבל החלטה סופית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אפי

    לתת עוד יציאה לרחוב המלאכה ושדרות ירושלים זה נהדר זה יוריד את העומס במיוחד בבוקר מרחוב בצלאל ו רבד הקסמים מצוין

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר