מתחם הסעידה בפארק
מתחם הסעידה בפארק

הכל פתוח: תופסק השכרת השטחים הציבוריים בפארק פרס לתושבים

תושבים שביקשו לערוך אירועים פרטיים בפארק נאלצו לשלם

פורסם בתאריך: 4.8.19 10:11

תופסק השכרת השטחים הציבוריים בפארק פרס לצורך קיום אירועים פרטיים. זאת, בעקבות פנייתם של המשמר החברתי ועמותת אדם טבע ודין, לאחר שהתברר כי בפארק פרס, המנוהל על ידי החברה לבידור ובילוי, הושכרו בתשלום שטחים ציבוריים.

הפארק חולק לשבעה אזורים אשר היו מושכרים לאירועים בהם אזור א' (VIP) – כלנית, אזור ב' (חורשת הדקלים) – נורית, אזור ג' (מנגלים) – חרצית, אזור ד' (גלי גלגלי) – מרגנית, אזור ה' (עץ תלוי) – סיגלית, אזור ו' (אחרי שחמט) – קורנית ואזור ז' (במת נשים) – אצבעונית.



יו"ר המשמר החברתי, ליאורה פור, פנתה אל ראש עמותת "אדם, טבע ודין", אסף פלד, יחד הם ניסו לסייע לתושבים שפנו אליהם בטענה ששטחים רבים מושכרים תמורת תשלום לקיום אירועים אשר מתוחמים בגדרות כדי למנוע גישה חופשית אליהם. "הגיעו אלינו תלונות איך זה יכול להיות שסוגרים שטחים, מדוע לוקחים כסף ואין הנחה לתושבי חולון", אמרה פור, "ראיתי שאדם, טבע ודין פעלו בעוד מקומות כמו רעננה. השטחים שייכים לציבור ואי אפשר לקחת עליהם כסף".

 

עמותת "אדם, טבע ודין" פנתה אל העירייה במכתב בו נטען כי "סגירת שטחים ציבוריים לטובת קיום אירוע פרטי פוגעת בציבור כולו".

מנכ"ל החברה לבידור ובילוי, שמשון חן, אמר כי הסיבה לנקיטת המדיניות של תיחום השטחים והשכרתם באה מתוך הצורך לשמור על הסדר בפארק ולמנוע וונדליזם. העמותה לא התרצתה והמשיכה לדרוש כי נוהל השכרת השטחים ותיחומם ייפסק. 

עיריית חולון הפסיקה לתחום את השטחים הציבוריים בפארק פרס לטובת אירועים פרטיים ואף הסירה את אפשרות זו מאתר האינטרנט. כעת ניתן להשכיר ציוד בתוספת דמי שינוע. משמעות המהלך היא שהחל מהיום אין צורך לשלם בכדי לערוך אירוע בפארק פרס והשטח הציבורי אינו ייסגר בפני הציבור.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איציק ליסמן

    זוהי תלונה מטופשת, כיאה לגוף המכונה המשמר האזרחי. מבידה גם כניעתה של העירייה. לא הושכרו שטחים אלא נגבה תשלום על שמירה של מתחם, לעיתים 24 שעות מראש, על מנת לאפשר למשפחות לחוג אירוע. היה מצב של win-win. עכשיו כולם הפסידו. טפשות בהתגלמותה!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר