אור מלמוד

מלך הסנדוויצ'ים בן ה-16: "נמאס לי להישען על ההורים"

אור מלמוד לא מצא עבודה לקיץ והחליט להתמסר לפרוייקט "החביתות של אור". כל בוקר מלמוד מתעורר בשש בבוקר כדי להכין את הכריכים

פורסם בתאריך: 1.8.19 16:40

אור מלמוד בן ה-16 מאזור מנצל את החופש הגדול ליזמות. בכל בוקר מלמוד מתעורר בשעה 06:30 ומכין כריכים עם חביתה אותם ימכור במהלך היום במיזם שנקרא "החביתות של אור". בזמן שכל חבריו מבלים את חופשת הקיץ בים או בשינה, מלמוד החליט לנצל את החופש.



"הכל התחיל כשלא הצלחתי למצוא עבודה לקיץ ונמאס לי להישען על הכסף של ההורים אז החלטתי להיות עצמאי. אני ואמא שלי חיפשנו רעיונות לתעסוקה בקיץ", אמר מלמוד. "החלטתי שאני עושה את זה במשך שבוע ובודק איך ילך. ההתחלה הייתה מאוד לא פשוטה ולוותה בלא מעט משברים", הוסיף.

לדבריו של מלמוד, "בימים הראשונים לא היה ביקוש רב כיוון שאנשים עוד לא הכירו אותי ועוד לא ידעו מה הסיפור מאחורי זה, ובימים שאחרי כבר התחילו לעזור לי יותר". מחמוד סיפר בחיוך כי "אנשים מבניין המשרדים נתנו לי אישור להיכנס ועשו איתי סיבובים כדי להכיר לי משרדים, אני מאמין שזה קרה גם הודות לפוסט שאמא שלי כתבה על זה"  הפוסט שאמא של אור מלמוד כתבה הפך לוויראלי וזכה ב-1,400 לייקים, 100 שיתופים ו-120 תגובות מפרגנות.

איך באמת מתגברים על המחסום של הכישלון בהתחלה?

"פשוט לא מפסיקים לנסות, מקבלים עצות מלקוחות, לדוגמא להוריד את המחיר, ממרחים שונים, מקבלים הזמנות ומנסים שוב ושוב".

איך נראה הסדר יום שלך?

"אני מתעורר כל יום בשעה 06:30 בבוקר, נוסע למאפייה לקנות לחמניות, מכין את הכריכים ויוצא לדרך. לפעמים אני מסיים בשעה 11:00 ולפעמים לקראת השעה 13:00. תלוי בביקוש כמובן זה מהנה ומספק כמובן ועושים מזה גם רווח לא רע בכלל".

אור מלמוד

החברים לא אומרים לך שאולי כדאי להנות מהחופש במקום לעבוד?

"דבר ראשון לא הרבה חברים יודעים שאני עושה את זה, ואלה שכן, אומרים שזה כלכלי מאוד והם רוצים לעשות גם".

ולסיום איזו עצת זהב תרצה להעביר ליזם המתחיל?

"אין באמת עצות זהב בזה, פשוט צריך לדעת שזה לא רק הצלחה, יש הרבה מאוד עבודה קשה מאחורי זה וצריך לקחת הכל בחשבון ולדעת שלא נשברים וממשיכים", סיכם מלמוד.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן  והיו הראשונים לדעת. 

 

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר