גן ילדים (אילוסטרציה)

חולון תציב מצלמות בגני הילדים רק בספטמבר 2020

חוק המעונות שקבעה הממשלה מהדק את הפיקוח על הפעוטונים, הערים השכנות הודיעו כי ייכניסו את מצלמות האבטחה השנה לגני הילדים בעוד חולון תמתין לשנה הבאה

פורסם בתאריך: 1.8.19 17:06

רשת קהילה ופנאי, המפעילה את גני הילדים העירוניים בחולון, הודיעה כי מצלמות אבטחה יוכנסו לגני הילדים רק בספסטמבר 2020. ברקע מקרי ההתעללויות הרבים שנחשפו באמצעי התקשורת השונים במעונות היום ובגני הילדים, התחזקה עם מחאת הורים הארצית שדורשת להדק את הפיקוח על המעונות והגנים. 



בתוך כך, עיריית בת ים הכריזה היום (חמישי) כי מצלמות אבטחה יפעלו החל מהראשון בספטמבר 2019, ובראשון לציון הכריזו כבר לפני חודש כי יופעלו מצלמות בכל מעונות היום של החברה העירונית. לעומתן עיריית חולון החליטה לדחות את הצבת המצלמות לשנה הבאה.

 בעיריית חולון נערכים לדרישת המדינה להדק את הפיקוח במעונות היום והגנים בעקבות כניסת חוק פיקוח המעונות בראשון בספטמבר 2019. ברשת קהילה ופנאי החלו ההכנות לקראת מימוש חוק המעונות שייכנס רשמית ביום הראשון ללימודים, אך הדרישה להציב מצלמות תיכנס רק בשנת 2020.

יו"ר הנהגת ההורים העירונית בחולון, בתאל בן דוד ויו"ר ועד הגנים, אילן רובינוב, שלחו לפני שבועיים כפי שפורסם בהשקמה חולון מכתב לראש עיריית חולון, מוטי ששון, בבקשה לקיים דיון דחוף בנושא פיקוח על מעונות היום והגנים העירוניים.

במסגרת המכתב ששוגר לששון, מנכ"ל העירייה יוסי סילמן, ראש מנהל החינוך ומנהלת אגף גני ילדים נכתב כי "יש לדון בדחיפות על פיקוח מעונות היום גם בגנים העירוניים בעיר". כמו כן, דורשים בהנהגת ההורים גם התקנת מצלמות במעונות ובגנים, רישיון העסקה לכל המטפלות במעונות ובדיקות רקע מחמירות לגננות והמטפלות המבקשות לעבוד בגנים.

מרשת קהילה פנאי נמסר כי "רשת קהילה ופנאי רואה בביטחון ובטיחות הילדים עדיפות עליונה ועומדת בכל דרישות החוק אשר יכנסו לתוקף בספטמבר 2019: העדר עבר פלילי של העובדים בפעוטונים, לכל פעוטוני הרשת אישורי בטיחות, הצוותים עוברים קורסי עזרה ראשונה ואנו מפוקחים על ידי רשת 'התחלה חכמה' מבית החברה למתנ"סים. החוק להתקנת מצלמות יכנס לתוקף בספטמבר 2020 ואנו נערכים לכך".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת.

תגובות

תגובה אחת
  1. דני

    למה ?למה רק בעוד שנה ולא עכשיו?כולם יכולים ובחולון לא??עד מתי הזלזול הזה בילדינו ב"העיר הילדים"

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר