תל גיבורים.

גל פריצות בתל גיבורים? "רוקנו את כל התכשיטים, הילדים שלי בחרדה"

ענבל סינה טוענת שהצליחה לאתר את הפורץ, "מצלמת האבטחה של השכן שלי צילמה אלמוני באזור סמוך לפריצה"

פורסם בתאריך: 4.8.19 18:17

אלמוני פרץ לבית משפחת סינה ברחוב חזית חמש בחולון לפני כשלושה חודשים, החקירה המשטרתית נסגרה עקב חוסר ראיות ענבל סינה אמרה כי "אלמוני פרץ אל הדירה, הפך אותה ושדד ממנה תכשיטים. הבת שלי הגיעה בשעה 12:00 וגילתה את כל החדר הפוך". לדבריה של סינה,"רוקנו את כל התכשיטים. מצאתי את הכפפות שלו והבאתי אותן למשטרה, אבל טביעות האצבע היו חלקיות בלבד".



מצלמות האבטחה של אחד השכנים צילמו אלמוני שאינו מוכר לתושבי הבניין, ענבל סינה חשדה כי מדובר בגנב שנכנס לדירתה. בניסיון לאתר את החשוד פרסמה סינה את התמונות והסרטונים בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה, "פרצו לי לבית ברחוב חזית חמש בשכונת תל גיבורים. מדובר בבן אדם מבוגר. הילדים עברו טראומה קשה עקב הפריצה. מצרפת תמונות שלו ומבקשת את עזרתכם". לדבריה, החשוד זוהה כבן אדם אשר נוהג למלא טפסי לוטו בשכונה.

סינה טוענה כי "מאז הפריצה ארבעת ילדי בני ה-14,10,7 ו-5 נושאים טראומה ונוצרו להם חרדות. בימים האחרונים של בית הספר ביקשתי מהיועצת שתעשה איתם שיחות". עוד הוסיפה סינה כי "כשיצאתי לעבודה פיזרתי כל ילד, שניים אצל סבתא, אחד איתי ואחד עם בעלי. אני עם ארבעה ילדים בבית וחזרתי להיות אמא לילדים בני שנה".

"יש פחדים וחרדות, החיים שלנו לא חיים, יכולתי להשאיר את הגדולים וללכת אבל זה לא אפשרי", אמרה סינה. בתקופה האחרונה יש עלייה בכמות הפריצות בשכונה, טוענת סינה. "שבוע-שבועיים לפני כן פרצו לאנשים בשכונה, יום למחרת פרצו לעוד שני בתים באותו הרחוב. אין פה ביטחון, אנחנו משלמים תוספת לעירייה בשביל הביטחון ואני הייתי צריכה להגיד לשוטר הקהילתי שיעשה סיורים", סיכמה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בשלמה משלמים על תוספת שמירה גונבים את התושבים באור יום שהתבייש מוטי ששון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר