בונים את הסקייטפארק בחולון

עצומה: "דורשים שהסקייטפארק יכלול מסלולים גם לרוכבי אופניים"

למרות ההבטחה כי הסקייטפארק יכלול מסלולי אופניים, מודיעים בעירייה: "המתקן לסקייטבורד ולרולר בריידס, שם לא יהיה אופניים"

פורסם בתאריך: 6.8.19 18:20

הסקייטפארק צפוי להיפתח בראשון בספטמר 2019 בקריית בן גוריון ולהוות מרכז בילוי לצעירים רבים. עצומה שנפתחה בימים האחרונים הטוענת כי הסקייטפארק לא יכלול מסלולים לרוכבי אופניים, זאת למרות ההבטחה כי ייפתח גם לרוכבי אופניים ושטחו הגדול של הפארק שנאמד ב-27 דונם. 



כעת, מנכ"ל החברה לבילוי ובידור חולון, שמשון חן, אמר כי "אף אחד לא הבטיח שהפארק יהיה של בייקרים. המתחם נבנה אך ורק לסקייט פארק ולרולר בריידס ולא עבור אופניים". עלות הפרויקט כתשעה מיליון שקלים ומתבצעת במימון משותף של מפעל הפיס ועיריית חולון, שגם תנהל את המתחם באחריות חברת הבת העירונית, החברה לבילוי ובידור חולון בע"מ.

 תושב חולון שרוכב על אופני BMX, גיא פנקינסקי בן ה-31, אמר כי "אני עוקב אחרי הפרויקט הזה עוד בשלב התכנונים והבטיחו לנו שלרוכבי האופניים יהיה מקום ולצערי זה לא קורה". פנקינסקי הוסיף כי "בנו לנו מסלול קטן של פאמפ טרייק אשר מתאים לילדים בני שלוש-ארבע, צוחקים עלינו הרי זה לא מסלול מקצועי בשביל מה בנו את הפאמפ טרייק? כדי להראות שהם עשו משהו? צר לי על כך. נראה שלעיריית חולון לא אכפת מרוכבי האופניים בעיר".

"מדובר על קהילה של 400 רוכבים שאין להם פיתרון ראוי. למשל בהוד השרון יש מתקן דומה, הרבה יותר קטן ויש חלוקה של שעות – לנו ולסקייטרים. מבחינתנו, אם תהיה איזושהי חלוקה של שעות כפי שקורה שם, זה יהיה מושלם, אבל אף אחד לא שומע אותנו", טען פנקינסקי .

"כעת במתחם בחולון, בונים גדרות ואני מבין שאנחנו לא רצויים במתחם, יוצבו שם מצלמות ויהיה פיקוח מסביב למתחם ולצערי אנחנו לא נוכל להיות שם" פנקינסקי הוסיף.

פנקינסקי סיכם כי "חיכינו שנים לסקייטפארק בחולון שיתן לנו מענה מקומי ואזורי לצרכים שלנו. אחרי שנים של הבטחות מהעירייה ולאחר שסגרו לנו לפני כמה שנים את מתחם הבייקפארק ז"ל בשברולט, נשארנו ללא מענה בסיסי לצרכים שלנו".

הוא מוסיף כי "אמרו שידאגו לנו ויסדרו אותנו, עשו לנו טובה וסימנו עלינו וי. הפעם לא שותקים, חותמים על העצומה".

מנכ"ל החברה לבילוי ובידור חולון, שמשון חן, הוסיף כי "יש לקהילת הרוכבים שבילי אופניים בעיר שירכבו שם, כמו גם יש מרכז ספורט אתגרי אופניים בפארק פרס והם יכולים גם לרכב שם. אני מוביל את כל התהליך מול מפעל הפיס. המתקן נבנה על פי אמות מידה מקצועיות ובטיחותיות לסקייטבורד ולרולר בריידס, שם לא יהיה אופניים. לכן שמו סקייט פארק ולא שם אחר וזה מה שמפעל הפיס אישר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן  והיו הראשונים לדעת.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר