תעלומת מותו של רוכב אופנוע מחולון: כיצד אירעה התאונה הקטלנית?

מת מפצעיו תושב חולון, בן 40, שנפגע באורח אנוש בתאונת דרכים. מאז מנסים בני המשפחה והחברים לגלות מה קרה באותו הלילה הטרגי

פורסם בתאריך: 6.8.19 17:34

תעלומה סביב נסיבות מותו של רוכב אופנוע מחולון, שנהרג בתאונה שאיש לא יודע כיצד התרחשה.

לפני כשבועיים, קצת אחרי השעה 02:30 בלילה, אירעה התאונה בשדרות ירושלים בחולון. צוותי ההצלה וכוחות המשטרה השגיעו למקום הבחינו ברוכב האופנוע, תומר חיים נקאש, בן 40, כשהוא מחוסר הכרה. לאחר בדיקה ראשונית נראה כי מדובר בתאונה ללא מעורבות של כלי רכב נוספים, אולם על הכביש לא נמצאו כתמי שמן או מכשולים שהיו עלולים לגרום להחלקה.



פראמדיק מד"א, לירן סבה, שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו לזירת התאונה ראינו את האופנוע על אי התנועה, ובסמוך אליו על הכביש שכב רוכב האופנוע, כבן 40, כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו החדרת צינור הנשמה לגרון, מתן בתרופות ועיסויים".

לאחר מספר דקות הוכנס הפצוע לניידת טיפול נמרץ ופונה כשהוא במצב קריטי לבית החולים תל השומר, תוך המשך ביצוע פעולות החייאה.

במשך 10 ימים שכב רוכב האופנוע במחלקת טיפול נמרץ ונאבק על חייו, כשהוא מוקף בבני המשפחתו וחבריו. אלא שביום שישי האחרון, על אף המאמצים לצוות הרפואי לא נותר אלא לקבוע את מותו.

כעת, לצד האבל והכאב הגדול, מנסים חבריו לקבל פרטים שישפכו אור על הנסיבות שבהן אירעה התאונה. בינתיים הם פרסמו פוסטים נרגשים ברשת, שבהם קראו לעזרת הציבור.

אחיו של תומר, זוהר, שמנסה מאז האירוע הקשה לקבל פרטים על שאירע, אמר: "אני מקווה שמישהו ראה מה קרה שם. בינתיים אנחנו ממתינים לחקירת המשטרה".

כך נראתה זירת התאונה (צילום: מד"א):

 

כמו כן, בנסיון להבין מה קרה באותו לילה טרגי יצאו החברים לזירת התאונה, וחיפשו אחר עדי ראייה. הם שוחחו עם שכנים, המתגוררים בקרבת המקום שבו אירעה התאונה, אך לא הצליחו לקבל פרטים על האירוע הקשה.

הדבר היחיד שעליו חזרו שוב ושוב האנשים שעמם שוחחו הוא שבשעות הלילה המאוחרות נוהגים רוכבי אופנוע רבים לנסוע במהירות מופרזות ולא פעם גורמים למטרדי רעש, שגורם לדיירים להתעורר מהשינה.

אבל השכנים זכרו את המחזה המאוד קשה שנגלה לאחר התאונה: בחור צעיר מוטל על הכביש כשהוא מחסור הכרה, ולידו האופנוע. חלק מתושבים סברו כי מדובר בתאונה כתוצאה מהמשחק המסוכן שבו ילדים נשכבים על הכביש, וגורמים לבהלה בקרב נהגים.

במשטרה אישרו כי מדובר בתאונה עצמאית.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר