אילוסטרציה

חד הורית בת 25 התמוטטה נפשית בעקבות התעללות מינית: "מבקשת עזרה להשתקם"

אמא לילד בן 7 עבדה כמלצרית אך מאז שהוטרדה במקום עבודתה, היא לא מסוגלת לכלכל את עצמה ובנה

פורסם בתאריך: 8.8.19 14:05

אמא חד הורית בת 25, תושבת חולון, נקלעה לקשיים כלכליים בעקבות טראומה שעברה, "אני משכירה לבד דירה, יש לי הוצאות כבדות ועכשיו הילד שלי עולה לכיתה א' ואין לי כסף לקנות לו ספרי לימוד, תיק, חולצות לבית ספר, אני לא יודעת מה לעשות", אמרה האמא.



בת ה-25 התחתנה בגיל 18 עם האהבה הראשונה שלה, בגיל 20 מצאה את עצמה גרושה עם פעוט, "אצלנו במשפחה זה מסורת להתחתן עם האהבה הראשונה שלך, אבל אצלי זה הסתיים גרוע", אמרה בעצב. "אני לא בקשר עם הגרוש שלי, אני מקבלת מזונות דרך המדינה, סכום זעום של 1,600 שקלים ולצערי זה לא מספיק לי לכלום. בעבר עבדתי בשתי עבודות והייתי מרוויחה משכורות יפות של 12 אלף שקלים בחודש, אך בעקבות הטראומה שחוויתי, החיים נפלו עליי". 

במהלך עבודתה כמלצרית עובד נוסף במקום הטריד אותה, המקרה גרם למשבר נפשי קשה והתמוטטות. "לפני חצי שנה עברתי התעללות מינית במקום העבודה שלי בתור מלצרית, כל פעם שהעובד לצידי, היה נוגע בי הייתי קופאת", תיארה האמא בת ה-25.

היא הוסיפה כי "כנראה בילדות שלי חוויתי גם התעללות מינית למרות שאני לא זוכרת את זה, אבל לפי התגובות שלי כנראה שהתת מודע זכר. למרות מה שעברתי, בחרתי לא לייחס לכך חשיבות ולא הגשתי נגדו תלונה. אני לא חושבת שהמשטרה מטפלת בנושאים אלו כראוי. חשבתי שיהיה לי הרבה יותר קל להתמודד עם מה שעברתי, חשבתי שהכל יהיה בסדר, אבל הגוף בגד בי". 

היא ניסתה להמשיך בשגרה חייה כרגיל על מנת לכלכל אותה ואת בנה, עד שלפני כמה חודשים היא התמוטטה בביתה. "קמתי בבוקר, הרגשתי סחרוחורת ולחצים בחזה, התקשרתי לאמא שלי, שתבוא להיות עם הילד שלי כי לא יכולתי להחזיק את עצמי. חשבתי שיש לי איזה שפעת או משהו, אבל הגעתי למצב שבמשך שבוע וחצי לא יכולתי לזוז מהמיטה", תיארה בת ה-25. לדבריה, "הגעתי לבית החולים ושם בישרו לי שהגוף שלי נכנס למצב של פוסט טראומה כנראה בעקבות ההתעללות שעברתי, הבנתי שהגוף שלי בגד בי. בהמלצה של הרופא המטפל התחלתי ליטול כדורים נגד חרדות ודיכאון והבנתי שלמרות מה שחשבתי בעבר אני לא רמבו".

כיום היא עובדת בתור מטפלת בקשישים כמה שעות בחודש ומכניסה הביתה משכורת מינימלית שלא מאפשרת לה להתקיים, "חשבתי שהכל יהיה בסדר, מי היה מאמין שבעקבות מה שקרה לי אני בקושי אוכל לתפקד? המזונות לא מספיקים, יש לי חובות גדולים והם רק מצטברים", אמרה.

"אין לי כסף אפילו לעשות קניות, לקנות בגדים לילדי. הילד שלי הוא הדבר הכי חשוב לי. תמיד הייתי בצד שנותן, אף פעם לא ביקשתי עזרה, אך הפעם נשברתי. כשאני מנסה לקום מחדש, כל פעם החיים מחזירים אותי אחורה. כל מה שאני רוצה זה לקום חזרה על הרגליים ומשם תאמינו לי שאני אסתדר לבד", סיכמה האמא החד הורית בעצב. 

 

ליצירת קשר הרב מאיר אבוטבול, מספר טלפון 052-552-0770.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר