רפאל בן ה-3 סובל משיתוק מוחין – משפחתו מבקשת עזרה: "אין לנו כסף"

"כרגע אני ואשתי לא עובדים כי אנחנו נמצאים עם הילד", מספרים הוריו שמבקשים תרומות לרכישת רכב המותאם לבנם

פורסם בתאריך: 12.8.19 10:06

משפחתו של רפאל בן השלוש הסובל משיתוק מוחין פונה לציבור: "אין לנו כסף. עזרו לנו ברכישת רכב מונגש עבורו".

רפאל רונן בן השלוש נולד עם שיתוק מוחין שבעקבותיו סובל מארבעה גפיים לקויים. לפני מספר ימים, עבר ניתוח מורכב באזור הרגליים והאגן וגופו גובס. זאת, במסגרת טיפול ממושך הכולל סדרת ניתוחים קשים כשבסופו מקווים בני המשפחה, כי רפאל יוכל לעמוד על הרגליים בכוחות עצמו.



"הוא עדיין סובל עם הרבה מאוד כאבים, הצלחתי להרדים אותו עם מורפיום", מספר אביו, אלירן רונן. "ניתחו אותו בארבעה מקומות. בעיקרון אנחנו עוד לא יודעים כלום. המצב מורכב ומאוד קשה. אחר כך הוא יעבור שיקום אורך בירושלים, שבסופו הוא אולי יוכל לעמוד קצת על הרגליים וללכת. זה מה שאנחנו מאוד מצפים שיקרה".

אלירן מספר כי כבר בשנה שעברה בוצע ניתוח דומה ברפאל שבעקבותיו גובס ברגליו ועבר תקופת שיקום של חודש וחצי. בעוד מספר חודשים עתיד רפאל לעבור ניתוח נוסף בגב, שלאחריו יעבור תקופת שיקום אורכה.

"יש לנו סדרה של ניתוחים", הוא מסביר ומוסיף כי בעקבות המצב המורכב, בני המשפחה זקוקים כעת לרכב מיוחד עבור בנם, בעלות של 72,000 שקל. "אנחנו צרכים רכב מיוחד עבורו. זה רכב שיש לו מעלון שאתו אני אמור להתנייד", אומר אלירן, "הרכב שאושר לנו על ידי הביטוח הלאומי לא מתאים לנו. אני צריך לקנות לו רכב נוח עם כל האביזרים ואין לנו את הכסף הזה".

אלירן מספר כי עד לאחרונה הוא ואשתו התפרנסו מטיפול וסיוע לקשישים, אך בעקבות מצבו הקשה של בנם, המצריך מהם להיות שעות ארוכות לצדו בבית החולים, לא נותר להם זמן לעבוד. דבר שפגע באופן קשה במצבם הכלכלי.

"כרגע אני ואשתי לא עובדים כי אנחנו נמצאים עם הילד. יש לנו עוד ילדה בת ארבע. אני נמצא עם רפאל באשפוז ואין לי גרוש. כל מה שיש לי אני שומר כדי לקנות אוכל", הוא אומר בדאגה.

כעת, בעקבות המצב הקשה, פונים בני המשפחה אל הציבור בבקשה שייסע להם לרכוש את רכב הנכים עבור בנם. "אנחנו נודה לכל אחד שיכול לסייע לנו", מוסר האב.

תרומות ניתן להעביר לבנק מזרחי, סניף 411, מספר חשבון: 221984, ע"ש אלירן רונן. כמו כן, ניתן להעביר תרומות באמצעות אפליקציית ביט, למספר 053-9871959

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יערה בונגי

    גם לי יש ילד אוטיסט ואין לי כסף.
    אני חד הורית ומחפשת תעסוקה. הבן שלי נכנס ויוצא מבית חולים. אבל אני לא מבקשת כסף.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר