מימין: אילן ז"ל, מוטי ויהודה ששון. צילום: טל קירשנבאום

הלך לעולמו אחיו של מוטי ששון – שלושה חודשים לאחר שהאחות נפטרה

"אהבתי את אילן מאוד והכאב שלי גדול מנשוא". ראש עיריית חולון מוטי ששון נפרד מאחיו אילן, שהלך לעולמו הלילה בגיל 67

פורסם בתאריך: 13.8.19 08:29

שלושה חודשים אחרי מות אחותו עליזה ז"ל, נחתה הלילה בשורה קשה נוספת על ראש העיר מוטי ששון: אחיו הצעיר ממנו, אילן, הלך לעולמו.

"הכאב שלי גדול והצער עמוק. הרגשה קשה שאין לתאר אותה. אילן היה אחי הצעיר ממני, והיינו קרובים במיוחד. אהבתי אותו מאוד בדיוק כמו שכולם אהבו אותו", אומר מוטי ששון הבוקר ל"השקמה חולון", "אילן היה איש נוח, נעים הליכות, נוח לבריות, מחפש רק לעזור, לתמוך להעניק מעצמו. כל מי שהכיר אותו אהב אותו מאוד, תמיד דיברו עליו רק טובות".



אילן ששון, בן 67 במותו, אב לבת, נפטר הלילה בביתו. אחיו מוטי היה לידו עד השעה 22:00 ומספר: "הוא נראה רע והרגיש רע. הנשימות שלו היו כבדות ולמרות זאת – לא תיארתי לעצמי שאלה רגעיו האחרונים. אני מדבר והלב שלי כואב. זו טרגדיה קשה, האמנו וקיווינו כל הזמן שהוא יחלים, שיתגבר. אני יודע שבכל בתי הכנסת בעיר התפללו חודשים רבים להחלמתו. אני אישית התפללתי כל בוקר וביקשתי שיחלים, שיישאר איתנו. למרבה הצער – התפילות לא עזרו".

אילן ששון ז"ל היה יועץ מס מוכר בחולון לאורך עשרות שנים. לפני פחות משנה הוא חלה בסרטן הערמונית ובהמשך – המחלה התפשטה בגופו.

בחודשים האחרונים הוא עבר טיפולים קשים ובין השאר- נאלץ להיעדר בגלל מצבו הבריאותי לא מעט פעמים אפילו מימי האבל על אחותו עליזה, שהלכה לעולמה לפני שלושה חודשים.

"קיווינו, האמנו, התפללנו – ושום דבר לא עזר. ליוויתי אותו כל הזמן לבתי החולים. הייתי נוסע איתו לקבל מנות דם ואחר כך, חוזרים אליו הביתה ומקווים שיהיה טוב יותר", מספר מוטי ששון, "באמצע המאבק במחלה שלו, אחותנו עליזה הלכה לעולמה. הטרגדיות האלו קשות מנשוא. יש בי צער עמוק וכאב גדול".

הלוויתו של אילן ששון תתקיים היום, בשעה היום ב-17:45 בבית העלמין דרום (בית עלמין חולון).
השבעה תתקיים בביתו של אילן, רחוב ישראל גלילי 8 חולון.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר