הרכב המלוכלך

"הפיקוח העירוני אמר לסבא שלי: 'תשטוף את הרכב או שתקבל דו"ח'"

תושב חולון בעל 100% נכות החנה רכבו בחנייה הפרטית שלו, לטענתו, בעקבות תלונה הפיקוח העירוני אילץ אותו לשטוף את רכבו. העירייה: "בעל הרכב לא חוייב בדרישת ניקיון"

פורסם בתאריך: 18.8.19 13:28

צעירה מחולון טענה כי הפיקוח העירוני דרש מסבא שלה, קשיש בן 74, לנקות רכב שעומד ללא טסט בחנייה פרטית בבניין מגוריו בטענה כי מהווה "מטרד לציבור". נכדתו של בן ה-74 אמרה כי "סבא שלי, תושב חולון בן 74, חולה לב ומוכר כבעל 100 אחוז נכות, יש ברשותו מכונית פרטית, כרגע ללא טסט. מכיוון שהרכב ללא טסט ואסור על פי חוק להעמיד אותו ברחוב, סבא שלי מחנה אותו בחניה שלו בבניין – חניה שלו בטאבו".



לדברי הנכדה, הפקחים העירוניים חיכו לסבא שלה ליד דירתו בשבוע שעבר, "סבא שלי חזר מבית החולים לאחר אחד מבין הטיפולים שהוא עובר, ולמרבה הפתעתו חיכו לו שני פקחים מעיריית חולון מתחת לבניין. מסתבר שעל העמוד שמעל לחניה של סבא שלי נוהגות לשבת יונים, בעיה מוכרת בכל חולון, והלשלשת שלהן נופלת ישירות על הרכב של סבא שלי".

הפקחים ציינו כי אחד השכנים התלונן כי מראה הרכב המלוכלך מפריע לו. הנכדה של בן ה-74 טענה כי מדובר בהתנכלות מצד השכנים, "תחסכו ממני מלהיכנס ליחסי השכנות המלבבים בין השכנים האלו לבין סבא וסבתא שלי שכל מבוקשם להעביר את היום בנחת".

היא הוסיפה כי "הפקחים דרשו מסבא שלי לנקות את הרכב באותו הרגע, וסבא שלי ניסה להסביר להם שהוא אדם חולה שבדיוק חזר מבית החולים ואין לו כוחות לנקות את הרכב. סבא אמר להם כי בתחילת השבוע יבקש מאחד הנכדים שיבוא לשטוף עבורו את הרכב וכולם יהיו מרוצים".

הרכב לאחר שטיפה

"הפקחים אמרו שעליהם ללכת לשכן ולשאול אותו אם זה בסדר מצדו לחכות עד ליום ראשון, השכן העמיד אולטימטום – שהרכב יהיה נקי עד יום ראשון. הפקחים אמרו כי אם עד יום ראשון הרכב לא יהיה נקי סבא שלי יקבל דו"ח", אמרה נכדתו של בן ה-74.

משפחתו של בן ה-74 לא מבינה כיצד הפיקוח העירוני יכול לרשום לו דו"ח על כך שלא שטף את רכבו, "עד כמה שידוע לי לא קיים חוק שמחייב את בעל הרכב לנקות את רכבו בעודו הוא חונה בחניה שלו בטאבו. והרי שאם הרכב לא היה עומד שם, הלשלשת הייתה מצטברת על רצפת החניה – האם גם אז סבא שלי היה חייב לנקות את האספלט של החניה?", התפלאה הנכדה.

"אני מבינה שלשלת של ציפורים זה לא מחזה נעים לאף אחד, אבל סבא שלי לא סרב לנקות את הרכב רק ביקש הבנה. אז עד כמה נסבול מהאטימות וחוסר ההיגיון של פיקוח בחולון?", סיכמה.

מעיריית חולון נסרה בתגובה: "בעקבות פנייה שהגיע למוקד על רכב מלוכלך שנראה פרוץ ומהווה מפגע, הגיעו שני פקחים לבדוק את התלונה. הפקחים מצאו רכב סגור שאינו פרוץ כלל וחונה כדין בחנייה פרטית של בעליו המתגורר באותו בניין".

"כמו כן, נמצא שהרכב ללא טסט ומלוכלך מלשלשת יונים. הפקחים הודיעו לשכן הפונה כי הרכב לא עבר כל עבירה וכי תלונתו תיסגר. בנוסף, הם שוחחו עם בעל הרכב וביקשו ממנו בנימוס לדאוג לניקיון הרכב בזמנו החופשי מאחר שלשלשת יונים מהווה מפגע תברואתי. בשום פנים ואופן לא חויב בעל הרכב בדרישת ניקיון ולא הוצב לו כל אולטימטום. כל מי שטוען אחרת – טועה ומטעה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת.

תגובות

3 תגובות
  1. לאה

    איך בני אנוש כמו הפקחים מחפשים בעבודתם איך לקנוס אזרחים לאנשים קשיי יום ,חולים ולפעמים האזרחים טועים ואפשר להפעיל שקול דעת ולסלוח ולא לקנוס איך אתם הבות מבינכם בפיקוח נוהגות ומתנהגות לכאורה בצורה אגרסיבית קצת מצפון

  2. מכירה את השכונות

    בהחלט לא נעים לראות רכבים מתונפים ולא משנה איפה ברחוב או בחניה.
    נכדתו של הקשיש (לא ברור מדוע בן אדם בן 74 נקראה "קשיש"…) הייתה יכולה לשטוף לסבא הנכה את הרכב במקום להתראיין לעיתון.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר