איתי פרץ ז"ל. "אף אחד לא יחזיר לי את הילד"
אימו של איתי פרץ ז"ל. "תסירו את האנטנה מאורט חולון לאלתר"

בעקבות פוסט שכתבה אימו של איתי פרץ ז"ל נחשף: מתווה האנטנות באורט חולון לקראת סגירה

סימי פרץ שבנה נפטר לפני שנתיים ממחלת הסרטן יוצאת בפוסט נוקב, ומזהירה מפני הסכנה שאליה חשופים תלמידי אורט חולון

פורסם בתאריך: 18.8.19 16:45

סימי פרץ אימו של איתי ז"ל, תלמיד תיכון אורט חולון שנפטר לפני כשנתיים, בגיל 17, ממחלת הסרטן, יצאה בפוסט נוקב בעקבות האנטנות שטרם הוסרו ממתחם בית הספר, על אף מאבק ההורים שנמשך כמעט כשנה.

בעקבות הפוסט, מסרה עיריית חולון כי סגאת האנטנות קרובה לסיום יותר מתמיד. "בימים אלה מצוי הנושא בשלבים אחרונים של סגירת המתווה באישורו של פרופ' גלברג מהמשרד להגנת הסביבה", כך נמסר מעיריית חולון, שהוסיפה כי "לאורך כל התהליך הייתה הנהגת ההורים של אורט חולון שותפה לדיאלוג מול מנכ"ל העירייה".

"פגשתי את ראש העירייה בבחירות הקודמות של הפריימריז למערך לפני כחמישה חודשים", כותבת סימי ומוסיפה כי "הצגתי את עצמי כאימו של איתי והוא ענה לי: 'כן, כן, אני מכיר'. שאלתי מה קורה עם האנטנה והוא הסתכל לי בקור רוח בעיניים וענה לי היום מסירים אותה. אז טוב, היום הזה חלף והאנטנה עדיין שם ומסכנת את הילדים".



סימי פנתה בהמשך ישירות לראש עיריית חולון, מוטי ששון וכתבה: "להזכירך, בישיבת ועדת החינוך בכנסת, נתנו לכם עד שלושה חודשים להסיר את האנטנה. אבל ניצלת כמובן את המצב שהממשלה התפרקה ועברת לסדר היום. מגיעים אליי כל הסיפורים שאתם מחפשים מקום חלופה לאנטנה ותירוצים אין סוף. ת'כלס מה קורה?" שואלת סימי.

המאבק נגד האנטנות הגיע לשיאו בחודשים האחרונים וכלל הפגנות והשבתת הלימודים. סימי הצטרפה למאבק ההורים, ואמרה באותה העת ל"השקמה חולון": "האנטנה עומדת 24 שנים שם ורבים ממכריי שגרים בסביבה סובלים מסימפטומים דומים. לפחות שבעה אנשים נפטרו מסרטן והגיע הזמן להיפטר מהאנטנה. הורים רבים סיפרו לי שהילדים שלהם שלומדים בבית הספר סובלים מכאבי ראש ומהקאות – אותם סימפטומים כמו לאיתי. אני שילמתי מחיר כבד ואני לא רוצה שאף אחד יסבול כמוני. אף אחד לא יחזיר לי את הילד אבל אני נאבקת למען האחרים".

מאז המאבק שכך מעט, לאחר שבעיריית חולון הצהירו על הסרת האנטנה ובימים אלה מחפשים אחר מקום חלופי להצבתה.

אולם אימו של איתי מבקשת פתרונות וחשה כואבת ומתוסכלת מהיחס שאותו לדבריה קיבלה. "אף אחד במהלך שלוש שנים לא ביקר אותנו והתעניין בילד שלי ששכב שנה חולה בבית החולים ונאבק על חייו", ציינה בפוסט שהעלתה בסוף השבוע האחרון. "אם איתי לא היה מגיע חודש לבית הספר הייתם טורחים לשלוח קצינת ביקור סדיר כדי לבדוק מדוע הילד לא הגיע, למעט הנהלת בית הספר אורט חולון, צוות המורים התלמידים והעובדים שלהם מגיעות כל התודות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר