הדמיית רחוב האצל חולון (הדמיה: אלד פסגות)

"מתחם הצעירים הגדול בחולון": אושר פרויקט תמ"א 38 בתל גיבורים

דיירי חמישה בניינים יהנו משיפוץ הדירה והרחבתה, בנוסף יתווספו כ-60 דירות חדשות

פורסם בתאריך: 21.8.19 09:49

היתר בנייה ניתן לפרויקט הראשון של תמ"א 38 בשכונת "תל גיבורים" הוותיקה בחולון. במסגרת פרויקט "מתחם הצעירים", הנחשב לגדול ביותר בחולון, יבוצעו עבודות חיזוק ועיבוי במתחם של חמישה בניינים ברחוב האצ"ל בשכונה. הדיירים הקיימים שהתגוררו עד כה בדירות קטנות של 50 מ"ר בבניינים מסוף שנות ה-'60 יזכו כעת לדירות מחודשות בגודל 80-85 מ"ר כולל מרפסות שמש.



פרויקט "מתחם הצעירים", תמ"א 38/1, יתקיים ברחוב האצ"ל 20 עד 28. הפרויקט ממוקם ליד צומת וולפסון המרכזית, במרחק הליכה מפארק הנוער פילבוקס וממרכז הספורט העירוני של עיר הילדים. מעבר להיקפו הנרחב של הפרויקט הוא מהווה ציון דרך עבור שכונת תל גיבורים, שכן זהו פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון שמאושר בה לביצוע. יזמית הפרויקט היא קבוצת "אלד פסגות" ועל ביצועו אמונה חברת הבת "אשדן". בחברה מסרו כי "עבודות הבנייה במקום יחלו בעוד כשלושה עד ארבעה חודשים ומשך הבנייה צפוי לעמוד על כשנתיים וחצי".

במסגרת הפרויקט ישופצו ויחוזקו חמישה בניינים ישנים אשר נבנו בסוף שנות ה-'60. הבניינים בני ארבע קומות על עמודים וכוללים 80 דירות קיימות בעלות גודל ממוצע של כ-50 מ"ר. הדירות הישנות ישופצו ויורחבו לגדלים של בין 80 ל-85 מ"ר, כמו גם תוסף מרפסת שמש לכל דירה. בכל בניין ייבנה גרם מדרגות חדש, תותקן מעלית מרווחת וכן יוחלפו כלל התשתיות בבניינים ויבוצע פיתוח סביבתי.

למתחם יתווספו 59 דירות חדשות בתמהיל מגוון של דירות 3, 4, ו-5 חדרים כמו גם דירות גן ופנטהאוזים יוקרתיים, כאשר מהקומות העליונות נצפה נוף לים. כמו כן, תוסיף החברה מקומות חניה לרווחת הדיירים.

שכונת תל גיבורים היא אחת השכונות הוותיקות בחולון וממוקמת בצפון העיר. יתרונה הגדול הוא מיקומה האסטרטגי בקרבה רבה לתחנת הרכבת וולפסון ולנתיבי איילון. השכונה הוגדרה כמרקם להתחדשות עירונית בתוכנית המתאר ח/2030 הכוללת תוספת מבני ציבור, הגדלת שטחי הציבור הפתוחים, פתיחת רחובות חדשים והרחבת רחובות קיימים. כמו כן בהתאם לתוכנית העירונית, השכונה תחובר למטרופולין תל אביב באמצעות שבילי אופניים מה שעוד יותר ידגיש את קרבתה הרבה לתל אביב.

מנכ"ל אלד פסגות, ישראל אברמוב, אמר כי "הפרויקט יעלה את רמת חייהם של הדיירים הקיימים בצורה דרמטית ובנוסף ימשוך צעירים ומשפרי דיור איכותיים החולמים לגור במרכז הארץ במחיר התואם את כוח הקניה שלהם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר