"לימדתם את בני מהי אהבה": מאות הגיעו לאולם שמחות הריק כדי לשמח חתן בר מצווה. צפו:

אמו של חתן בר המצווה מספרת בהתרגשות על הרגע שבו העצב והאכזבה הפכו לחגיגת ענק עם תושבים, שוטרים ומתנדבים שהגיעו לשמח את המשפחה

פורסם בתאריך: 22.8.19 14:17

מאות, בהם שוטרים רבים ממרחב איילון, הגיעו לשמח חתן בר מצווה מחולון, לאחר שביום האירוע כי פחות מ-20 מוזמנים הגיעו לאולם האירועים.

"תכננו לעשות אירוע קטן, עד 100 איש, אבל לא ציפינו שעד השעה 21:30 יגיעו רק 20 איש", סיפרה אמו של חתן בר המצווה.

לאחר שהתברר כי אורחים רבים לא הגיעו פורסם פוסט בפייסבוק שקרא לבוא ולשמח את בני המשפחה. "הרחבה הייתה ריקה, לא הבנתי למה אנשים לא הגיעו", ממשיכה האם, "ארז ליטאי, בעל אולמי המוזיאון שבו נערך האירוע, אמר לי שהוא מכיר את הפעיל החברתי מחולון חנן לוי, שהעלה פוסט בפייסבוק".



"מי שיכול להגיע ולעשות שמח לילד, שיתארגן ויגיע בבקשה. אל תתנו לו לחגוג לבד", כתב לוי ובתוך זמן קצר הפוסט זכה ליותר מ-3,600 שיתופים, והאולם החל להתמלא בתושבי חולון והסביבה ובשוטרים רבים ממרחב איילון. גם שוטרי יחידת האופניים של המשטרה הגיעו והרכיבו את חתן בר המצווה על אופניים באולם.

השוטרים הגיעו ממגוון יחידות ואליהם הצטרפו גם המתנדבים, חלקם עדיין במדים משום שבדיוק סיימו משמרת.

ממשטרת ישראל נמסר: "זה עניין אנושי, עניין של הלב. חגיגת בר מצווה היא רגע משמעותי בחיים וכששמענו מה קרה הבנו שחייבים לבוא. אומנם באנו לשמח אותו ואת משפחתו, מבלי להכיר אותם, אבל התרגשנו כאילו הוא משלנו".

חנן לוי, הפעיל החברתי שיזם את פוסט וקרא לאנשים להגיע, מספר: "כשארז ליטאי, בעלים של אולמי המוזיאון, התקשר אלי וביקש שאגיע לא שאלתי שאלות. מיד הגעתי. אחרי שראיתי שהאולם ריק הבנתי שיש בעיה ולא ציפיתי שההיענות תהיה כל כך גדולה. זאת הייתה חוויה מרגשת, זוהי אהבת ישראל האמיתית".

"תמיד חינכתי את בני לאהבת ישראל", מספרת האם, "ואתמול הוא חווה אותה. אמרתי לכל מי שהגיע לאולם: 'אתם לימדתם את בני מהי אהבה ונתינה'".

"חשוב לי להגיד תודה למי שהגיע", מוסיפה האם, "כולם יצאו נרגשים. לא ציפיתי לכסף ומעטפות, רק רציתי שאנשים יגיעו וישמחו. אנחנו משפחה חרדית ואתמול מבחינתי הוסרו כל המחיצות בין דתיים וחילוניים. כולנו היינו יחד. אני מדמה את זה לשמחת בית השואבה. זה היה מדהים אנחנו לא נשכח זאת לעולם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר