צילום: אלי נאמן

ברוכים הבאים לאתר הגדול של חולון

אתר "השקמה-חולון" מביא עבורכם, תושבי חולון והסביבה, את כל החדשות המקומיות בזמן אמת: חדשות מוניציפליות, פלילים ומשפט, ספורט, חינוך, תרבות, לייף סטייל ועוד עדכונים חמים. אתם מוזמנים להמשיך לספר יחד איתנו את סיפורה של העיר

פורסם בתאריך: 6.7.17 12:20

אחרי יותר מ-30 שנים שבהן מדי שבוע אנחנו מגישים לכם בקביעות את הסיפורים שעושים את העיר חולון, אנחנו נרגשים לספר לכם כי עיתון "השקמה" הגיע גם לאינטרנט ואנו גאים להשיק אתר מקומי חדש.

עיתון "השקמה", המעורב באופן בולט ומשמעותי בחיי העיר, מפעיל מעתה אתר אינטרנט יומי, עדכני, הפועל אונליין ומסקר את כל זוויות החיים בחולון. אתר האינטרנט יפעל במשולב עם העיתון והוא נועד להביא לגולשים תוכן מעודכן בזמן אמת בכל תחומי החדשות – מערכות עירוניות, חינוך, בריאות, נדל"ן, פלילים, תרבות ואמנות, פנאי וספורט.

באותה המידה שבה משפיע "השקמה" בכל שנות קיומו על התנהלות החיים בחולון באמצעות דיווחים, חשיפת מידע וניהול מאבקים למען רווחתם של התושבים, כך גם האתר ימשיך להביא את המידע החיוני והחשוב בפני תושבי העיר ובזמן אמת. האתר – כמו העיתון – שואף לא רק לדווח ולהפנות את המבט אל ההתפתחויות החשובות בעיר, אלא גם לתקן עוולות ולהביא לשינוי, גם באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם הגולשות והגולשים החולונים.

כעיר מרכזית המשמשת בית ליותר מ-200 אלף תושבים, זקוקים תושבי חולון לסיקור עיתונאי מסביב לשעון, וגם ראויים לו. לצורך זה נוסד האתר "השקמה – חולון", כדי להזרים את המידע אליכם ואליכן ללא עיכובים. על כך מופקדים כתבי "השקמה" שהם בעלי ידע נרחב בתחומיהם, ניסיון רב בעיתונות ואכפתיות אין קץ כלפי חולון.

אנו מזמינים אתכם להיכנס, להתעדכן, לפנות אלינו ולהמשיך, יחד איתנו, לספר את סיפורה של חולון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר