צפו: עלבונות וטענה לשוחד בחירות בישיבת מועצת העיר

רגע לפני יום הכיפורים ישיבת מועצת העיר התפוצצה על רקע דרישתה של חברת המועצה קרן גונן לקבל התנצלות, והאשימה את ראש העירייה במתן שוחד בחירות. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 7.10.19 11:08

זאת הייתה ישיבת מועצה סוערת במיוחד, כאשר במרכזה התכתשות, עלבונות והאשמה לשוחד בחירות בין חברת המועצה קרן גונן לבין ראש העירייה מוטי ששון.

בישיבת מועצת העיר חולון שהתקיימה אתמול (ראשון), בכל פעם שחברת המועצה קרן גונן העירה הערה, היא זכתה לעקיצה מכיוונו של ראש העירייה מוטי ששון.

בשלב מסוים עלתה בישיבה השאילתה שהגישה הנוגעת להכנות העירייה לחורף. לאחר ששון הקריא את תשובתו, שאלה גונן "מה נשתנה?". בתגובה אמר לה ששון: "בפסח את תראי מה נשתנה". תגובה שגררה צחוק ולעג מצד הנוכחים.



בהמשך אמר לה ששון: "את חושבת שאת מבינה הכל, אפילו ברווחה, אבל כנראה שבעירייה חשבו אחרת". בכך רמז לגבי כישוריה המקצועיים של גונן ששימשה כעובדת סוציאלית בעיריית חולון וניהלה את מרכז מטר"ה – מרכז טיפולי רב תחומי הידרותרפי ויחידה להתפתחות הילד בחולון.

קרן דרשה מששון לחזור בו ואמרה: "20 שנה החזקת אותי פה. אני דורשת ממך לחזור בך ולבקש סליחה. יצאת קטן". אבל ששון התייחס לדרישתה בביטול.

במשך דקות נמשך הקרב המילולי בין גונן לששון, כאשר בשלב מסוים הוא ביקש להוציא את קרן מהישיבה. קרן סירבה לצאת עד שלא יתנצל, ואז הפתיעה את הנוכחים ואמרה: "אם אפתח את הפה, אוי ואבי מה יהיה פה. תזהר ממני מוטי, אני אתבע אותך דיבה". ששון המשיך לדרוש שתצא מהישיבה וגונן סיפרה כי לפני הבחירות המקומיות קיבלה שוחד בחירות ובפגישה עם ששון ועוזרו, יוסי זיידה, נאמר לה שאם תסיר את מועמדותה לראשות העירייה, היא תקבל מכתבי המלצה שיסייעו לה למצוא את התפקיד הבא בתחום שבו היא עוסקת.

אז החל גם זיידה להתווכח ולצעוק. גונן שדרשה מששון לשוב להתנצל. ולאחר הישיבה אמרה: "אני שוקלת את צעדיי כולל צעדים משפטיים כנגד המעורבים".

עוד הוסיפה כי "מאז ומעולם נהגתי לכבד את מוטי, גם בתקופת הבחירות הסוערות וגם בחילוקי דעות מקצועיים רבים שהיו ביננו. צר לי שמוטי בחר בדרך של תקיפה אישית, לא נכונה ולא ראויה, שהביכה אותו בעיקר. בחרתי לצאת מהשיבה כדי לאפשר לו לחשוב על דבריו החמורים, הגובלים בדיבה. מוטי התרגל לזה שיש לו בובות במועצה, אך אני לא אאפשר לו זאת. אני מאחלת לו שנה טובה מכל הלב, וזמן לחשיבה מחודשת ביום הכיפורים על הדברים החמורים שאמר".

צפו בוויכוח הקשה בין קרן גונן למוטי ששון:

בעקבות הדברים בחרו חברי סיעת הצעירים לצאת מהישיבה כאקט מחאה נגד ראש העירייה. "ישיבת מועצת העיר שהתקיימה אמש הייתה לא נעימה, בלשון המעטה", אמרה חברת המועצה מטעם הצעירים, אלינור מטלון. "הדברים שנאמרו על ידי ראש העיר לחברת המועצה קרן גונן היו צורמים, אישיים ולא מכבדים את המעמד. על אף שביקשתי מראש העיר מספר פעמים לחזור בו מדבריו, נעניתי בסירוב ובצעקות מכל עבר".

"כאשר לא היה ניתן יותר להמשיך בישיבה באופן ראוי ומכבד, החלטנו חבריי לסיעה ואני לצאת מאולם המועצה", הוסיפה, "כדי להעביר מסר חד ברור לכל הצדדים שאנחנו לא מוכנים לסבול התנהגות שכזו. יש לנו כנבחרי ציבור אחריות חינוכית גדולה ומכופלת. אני מקווה שברוח יום הכיפורים תגיע גם ההתנצלות המתבקשת אחרי אירוע שכזה".

את הישיבה נעל חבר המועצה שי קינן, שאמר "אנו נמצאים לפני יום הכיפורים ובקשת סליחות, אינני יכול שלא להתייחס לדבריה של קרן גונן. הדברים שאמרה הם חמורים.  היא טוענת שיש בידיה הקלטה שבה גורם עירוני בכיר מתנה את מכתבי ההמלצה תמורת אי התמודדות בבחירות. זה דבר חמור מאוד".

צפו בדבריו של שי קינן:

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר