התושבים חוששים: "מכת חולדות ברחוב – הן מטפסות על הקירות ונכנסות לבתים"

תושבים בחולון חסרי אונים: "אנחנו מפחדים מהחולדות ואין לנו פתרון"

פורסם בתאריך: 15.10.19 14:58

"כבר חודשים שאנחנו חוששים להסתובב בבית ובבניין בגלל החולדות שמסתובבות לנו ברחוב", כך מספר ל"השקמה חולון" תושב תושב רחוב "אלופי צה"ל" בעיר.



לדבריו בחודשים האחרונים התושבים סובלים ממכת חולדות, המטפסות על קירות הבניינים. "אנחנו מפחדים שהן ייכנסו אלינו לבתים", הוא אומר, "יש כאן אנשים מבוגרים, וכולם פה חיים בחשש מתמיד שמא החולדות יכנסו לבתים. פנינו לחברי המועצה ולמוקד העירייה אבל הפניות נותרו ללא מענה. חשבנו להביא חברה חיצונית שתטפל במפגע, אבל העלויות הן גבוהות ונותרנו ללא פתרון".

תושבת נוספת המתגוררת באותו הרחוב, מוסיפה: "בימים האחרונים צילמנו חולדות שמטפסות על הקיר החיצוני של הבניין ונכנסות לבתים דרך החלונות. פנינו למוקד העירוני, אבל לא קיבלנו שום מענה. אנחנו העדפנו לישון אצל מכרים מחוץ לבית, כי חששנו שחולדות נכנסו לביתנו. המצב הזה הוא בלתי אפשרי, ולא הגיוני שאף אחד לא נותן לנו מענה".

מעיריית חולון טרם נמסרה תגובה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מכת החולדות היא בכל העיר. הפכנו לעיר סלאמס.. עיר מוזנחת, ונדמה שראש העיר זנח אותה, אותנו התושבים. משהו כאן כבר לא עובד כמו פעם. תחושה רעה.

  2. לימור

    ברחוב זבוטינסקי חולון. מכת חולדות נוראית התלוננו אנחנו מספר 56. נכנסו פעמיים לבית שלנו. פשוט זוועה. לבעלי יש חנות בדב הוז גבול בת ים. יש שם קהילת חולדות רצינית ביותר מטיילות להן שם בשדרה. אני לא מאמינה שלכאן חולון הגיעה

  3. דיירת חולונית מודאגת

    בסקולוב באזור של כיכר וייצמן יש גם המוני חולדות, אני מדווחת על כך מעל לשנה לעירייה והדבר אינו מטופל, למרות שכתשובה דאגו לכתוב שטופל.
    זה ממש סכנת נפשות והזלזול שהעירייה מפגינה בטיפול נוראי בעיני.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר