חולדות שורצות בסוקולוב: "הן מטפסות כמו נינג'ות" I צפו:

התושבים בסוקולוב מתוסכלים וכבר זמן רב מנסים ללא ממש בהצלחה להילחם במכת החולדות: "מי שגר בקומה ראשונה לא יכול לפתוח את החלון"

פורסם בתאריך: 22.10.19 13:35

דיירי הבניינים שברחוב סוקולוב, הסמוכים לכיכר ויצמן, מדווחים כי מזה זמן רב הם סובלים ממכת חולדות, כאשר כל ניסיונותיהם למגר את התופעה עולים בתוהו.

לטענת התושבים, החולדות שורצות באזור שבין הבניינים וכיכר ויצמן בכל שעות היממה, ומסתובבות בקומות התחתונות ובכניסות לבניינים. "כבר שנתיים שאנחנו סובלים מחולדות", טוענים התושבים, "זו בעיה שהולכת ומחריפה עם הזמן. מי שגר בקומה ראשונה לא יכול לפתוח את החלון. הן מטפסות כמו נינג'ות ושוחות במים", מספרת אחת מדיירות המקום.

"אני לא יכולה להוריד זבל מפני שיש סיכוי שחולדה תקפוץ עליי", היא מוסיפה, "זה לא חתול, היא יכולה לנשוך. והן גם מקור לזיהומים ומחלות. אני לאחרונה נדבקתי בנגיף הלשמניה שידוע כי הוא מועבר במקומות שבהם יש חולדות".



לטענת הדיירים, כאשר הם החלו להבחין בחולדות בסביבת הבניין, הם הזמינו מדביר. תחילה היה נראה כי אכן החולדות נעלמו, אך במהרה הן חזרו. וכך, כמעט מדי חודש הוזמן המדביר כדי להעלים החולדות ללא הצלחה. "ניסיתי לעשות הדברה חד פעמית, ואז הבנתי שאין סיכוי שהן יעלמו. אנחנו מתמודדים פה עם משפחות של חולדות. המדביר אמר לי שאין ברירה ושצריך להביא הדברה קבועה. שילמתי לו כל חודש 400 שקל, ואז הייתה טיפה רגיעה, לאחר מכן חזרו כל החולדות. אני לא יכולה לשלם למדביר 5,000 שקל", אומרת הדיירת.

כך תועדו החולדות ברחוב:

 

תושבי הבניינים סבורים כי מקור החולדות הוא בסביבה המקיפה את הבניינים, הכוללת את המדרחוב של כיכר וייצמן והחניה האחורית של רחוב סוקולוב, לשם מפונה פסולת של עסקי מזון הפועלים ברחוב. "פניתי אל אחראי הרובעים, למוקד 106 שלחתי קרוב ל-100 הודעות וקיבלתי תשובה שהבעיה טופלה. איזה טופלה? אי אפשר לסדר את זה בפעם אחת", טוענת אחת הדיירות, "הם בעירייה תמיד אמרו שתי תשובות: או שהבעיה טופלה או שמדובר בשטח פרטי והם מנועים מלטפל בזה. פעם העירייה הייתה מדבירה גם בשטחים פרטיים וגם בציבוריים. ואז שונה החוק ומאז מדבירים רק בשטחים ציבוריים. ברגע שאני צריכה להדביר שכונה ואני מדבירה רק אצלי, זה לא יעזור".

מעיריית חולון טרם נמסרה תגובה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

5 תגובות
  1. לאה

    הבעיה היא בכל חולון כבר שנים. ולא בעיה מקומית בשכונה זו או אחרת. צריך הדברה בביובים אולי

  2. איציק

    לצערי בשנים האחרונות עייריית חולון לא מטפלת בנושא בעבר הלא כל כך רחוק היו שולחים מדביר כל פעם.
    גם באזורים אחרים מכירים את התופעה.
    חולן מוצפת בחולדות ועכברים מאז שהעירייה עזבה את הנושא.

  3. גל כהן דובר ארגון המדבירים

    לדאבוננו, לרוב, אין למערכות המוניציפליות תכניות עבודה מסודרות בתחום בקרת המזיקים והן נוטות ליישם "כיבוי שריפות". מחלקת תברואה עירונית המבקשת לקבל ייעוץ והכוונה לבניית תוכנית עבודה שכזו, מוזמנת לפנות ל ארגון המדבירים ולהיענות בשמחה.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    את בתור וועד בית אמורה לטפל בבעיה בהינין בישביל זה משלמים לך כל חודש ועד בית

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר