קרונות הרכבת בדרך מסין. צילום: נת"ע

עבודות הרכבת הקלה מגיעות לקריית שרת; שינויים גם במסלולי התחבורה הציבורית

הלילה ומחר שינויים בהסדרי התנועה בעקבות העבודות. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 23.10.19 10:48

בעקבות עבודות הרכבת הקלה בבת ים: שינויים זמניים במסלוליהם של שלושה קווי אוטובוס מחולון, השבוע, החל מהערב (רביעי) ועד יום שישי בבוקר. כמו כן, הלילה יחודשו עבודות הרכבת הקלה בחולון ויגיעו לקריית שרת.

חברת נת"ע הודיעה כי תחדש הלילה את העבודות על הקו הירוק של הרכבת הקלה במספר מוקדים בעיר. החל מהלילה ועד לשעות הבוקר המוקדמות של בוקר יום שישי, תבצע חברת נת"ע עבודות לאיתור תשתיות בכמה מוקדים על תוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה בחולון.



בשבועות האחרונים מתבצעות עבודות מסוג זה מדי כמה שבועות בשעות הלילה, זאת כשלב מקדים לקראת התחלת עבודות בניית הקו בפועל. הפעם העבודות ייערכו בשני מוקדים: שדרות לוי אשכול – בין כיכר הלוחמים וצומת חולון, ולראשונה גם במזרח קריית שרת – בשדרות ירושלים בין רחובות מפרץ שלמה והמרכבה. העבודות ייערכו במהלך שני הלילות הקרובים (רביעי וחמישי) בין השעות 23:00 בלילה ועד 05:00 בבוקר.

מחברת נת"ע נמסר כי במסגרת העבודות יצומצמו לסירוגין נתיבי הנסיעה שבכבישים, אך תנועת כלי הרכב תמשיך להתנהל כסדרה, לרבות התחבורה הציבורית. גם מעבר הולכי רגל יתאפשר כרגיל. בנוסף, באזורים שבהם יתקיימו העבודות יוצבו פקחים.

בתוך כך, משלוח הקרונות הראשון של הרכבת הקלה בגוש דן עושה את דרכו מהמפעל בסין אל ישראל. זאת לאחר שלפני מספר ימים הועמסו הקרונות החדשים על אנייה בסין. לאחר פריקתם בישראל, ייכנסו הקרונות לשלב נסיעות המבחן לקראת כניסתם לשירות פעיל. הקרונות עתידים לשרת את הקו האדום של הרכבת הקלה שבנייתו נמצאת בשיאה. על פי התכנון, הקו האדום יתחיל לפעול בשנת 2022.

מלבד העבודות בחולון, נמשכות העבודות בבת ים שישפיעו על מסלולי התחבורה הציבורית וקווי האוטובוס. בשני הלילות הקרובים (רביעי וחמישי), בעקבות עבודות בניית הקו האדום של הרכבת הקלה בבת ים, ייחסמו מספר מקטעי נסיעה בעיר אשר יביאו לשינויים במסלוליהם של קווי האוטובוס 85, 87 ו-88 המגיעים מחולון.

הלילה (רביעי) החל מהשעה 22:00 ועד מחר בשעה 05:00 בבוקר, תבוצע חסימה ברחוב רוטשילד בקטע שבין רחובות הרצל ובלפור לכיוון מזרח. בעקבות חסימה זו ישונו מסלוליהם של קווי אגד, 87 ו-88, המגיעים אל חולון.

קו 87 מחניון אגד לכיוון אזור

הקו ייסע על פי מסלולו הרגיל, עד צומת הרחובות רוטשילד / הרצל, יפנה ימינה לרחוב הרצל, שמאלה לשדרות העצמאות, ימינה לרחוב הרב עוזיאל וימשיך על פי המסלול המקורי.

בעקבות זאת יבוטלו זמנית התחנות שברחובות רוטשילד / ארלוזורוב, רוטשילד / בלפור ושדרות העצמאות / רוטשילד.

קו 88 מתל אביב-יפו (מסוף כרמלית) לפארק פרס בחולון

הקו ייסע על פי מסלולו הרגיל עד צומת הרחובות הרצל / רוטשילד, ימשיך ישר ברחוב הרצל, יפנה שמאלה לשדרות העצמאות, ימינה לרחוב ירושלים וימשיך משם על פי המסלול המקורי.

בעקבות כך יבוטלו זמנית תחנות רוטשילד / ארלוזורוב, רוטשילד / בלפור ושדרות העצמאות / רוטשילד.

 

מחר, החל מהשעה 22:00 ועד 05:00 בבוקר שלמחרת, ייחסם לתנועה רחוב רוטשילד, בקטע בלפור – הרצל, בכיוון הנסיעה למערב. בעקבות כך יחול שינוי במסלול נסיעתו של קו 87, הפעם בכיוון הנסיעה מאזור לחניון אגד שבחולון. הקו ייסע על פי המסלול הרגיל עד צומת הרחובות ירושלים/ בלפור, ימשיך ישר ברחוב ירושלים, יפנה ימינה לרחוב הרצל, שמאלה לרחוב רוטשילד וימשיך על פי המסלול המקורי. בעקבות כך תבוטל זמנית תחנת רוטשילד / בלפור.

כמו כן, החל מיום ראשון הקרוב, נוסעי קו 88 הוותיק, יצטרכו להתרגל לשינוי קבוע במסלולו באזור יפו, זאת בעקבות סלילת הקו האדום של הרכבת הקלה.

מחולון (קריית שרת) לתל אביב-יפו (מסוף כרמלית)

הקו ייסע על פי המסלול המקורי עד צומת הרחובות שלבים/ דרך קיבוץ גלויות, ימשיך ישר ברחוב שלבים, ישר לרחוב אליפלט, יפנה שמאלה לרחוב אילת, ימינה לרחוב פרופסור יחזקאל קויפמן וימשיך על פי המסלול המקורי.

תחנות חדשות יהיו ברחובות שלבים/ דרך קיבוץ גלויות (תחנה 20455), אליפלט / הרבי מבכרך (תחנה 20457), אילת / פרופסור יחזקאל קויפמן (תוצב תחנה חדשה).

תחנות שיתבטלו: דרך שלמה / שדרות ירושלים (תחנה 20453) ופרופסור יחזקאל קויפמן / אילת (תחנה 25330).

מתל אביב-יפו (מסוף כרמלית) לחולון (קריית שרת)

הקו ייסע על פי המסלול המקורי במסלול הרגיל עד צומת הרחובות פרופסור יחזקאל קויפמן/ אילת, יפנה שמאלה לרחוב אילת, ימינה לרחוב אליפלט וימשיך ישר לרחוב שלבים להמשך המסלול המקורי.

תחנות חדשות יהיו ברחובות אילת – מכון אבני (תחנה 25331), אליפלט / הרבי מבכרך (תחנה 20458).

התחנה שבדרך שלמה / שדרות ירושלים (תחנה 20454), תבוטל.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר