ליאון קוגוס. צילום: פייסבוק

מה עומד מאחורי הפוסט שקורא להציל את מפעל חייו של מייצר חגורות עור בן ה-87?

פוסט בפייסבוק על ליאון קוגוס, בעלים של מפעל לייצור חגורות מעור בחולון, הפך לוויראלי וריגש את כל האנשים הטובים ברשת ובעיר. אלא שכוכב הפוסט לא באמת מבין מה רוצים מחייו

פורסם בתאריך: 23.10.19 15:29

לפני כשבוע פורסם פוסט קצר בפייסבוק על ליאון קוגוס בן ה-87 מחולון, שלאחר 45 שנה, החליט לסגור את המפעל שבבעלותו לייצור חגורות מעור, השוכן ברחוב הנגר 4 בעיר.



ליאון, שכבר עבר מזמן את גיל הפרישה, החליט שהגיע הזמן לסגור את העסק בכבוד, והציע למכירה את כל המלאי שנשאר במפעל, במחירים מצחיקים, כפי שנכתב בפוסט: חגורות מעור אמיתי ששוות 140-160 שקל, ניתן לקנות רק ב-50-60 שקל".

"ליאון כבר עבר את גיל 87 ולא רוצה/צריך צדקות. הוא רוצה לגמור את מלאי המפעל בכדי לסגור בכבוד", נכתב בפוסט המרגש, שזכה למאות תגובות ושיתופים ונגע לליבם של אלפי אנשים, חלקם  אף הגיעו למפעל הקטן ברחוב הנגר 4 בחולון, כדי לרכוש את מה שנותר ממלאי הייצור.

אך מסתבר, שמאחורי הפוסט מסתתרת מציאות עגומה. לדברי כותבת הפוסט אנסטסיה פיגיניה, ליאון החליט לסגור את מפעל חייו בגלל מיעוט קונים. בשיחה עם "השקמה חולון", הבהירה אנסטסיה כי היא אינה מכירה את ליאון באופן אישי, וכי כתבה את הפוסט לאחר שביקרה בחנות שלו.

לדבריה, מדובר ב"איש אדיב", ולכן החליטה לעזור לו למצוא קונים נוספים.

מערכת השקמה פנתה לאיש עצמו, שלא ממש הבין על מה כל המהומה סביבו. הוא רק ביקש שיעזבו אותו בשקט וסירב לדבר על הפוסט שהוביל לחשיפתו, שככל הנראה גורם לו למבוכה ונכתב שלא על דעתו.

קוגוס בן ה-87, ניצול שואה שעלה לארץ לפני יותר משישים שנים מאוקראינה. הוא התמקם בחולון ובנה בה את מפעל חייו, ובמשך כ-50 שנה הוא מייצר חגורות ונרתיקים מעור, עד היום.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר