הודעה בקבוצות הורים שגרמה לבהלה בחולון: המורה פדופיל שפגע בי מינית

בקבוצות הורים הופץ ווידוי קשה על מורה בחולון פגע מינית ואנס את אחת מהתלמידותיו בעת שמלאו לה 13.5. המורה מכחיש: "מדובר בניסיון לפגוע בשמי"

פורסם בתאריך: 27.10.19 16:00

בהלה בקרב ההורים בחולון: בקבוצות הווטסאפ הופץ מכתב מודפס שבו טוענת תושבת העיר כי מורה מחולון הוא פדופיל שפגע בה מינית בעת שהייתה בת 13.5 במשך כחצי שנה. הדברים הקשים הופצו בקבוצות הורים, דבר שגרם לבהלה רבה.

מנגד, טוען המורה ששמו וכתובתו נחשפו בהודעה כי מדובר ניסיון לפגוע בו ובפרנסתו וכי הוא מתכוון להיאבק משפטית לטיהור שמו.



בהודעה הקשה שהופצה ציינה הכותבת: "אני רוצה להזהיר אותכם שבעיר שלנו יש פדופיל אכזר ונאלח אשר הרס את חיי ואני מקווה שלא את ילדיכם. אני מבקשת בכל לשון של בקשה לשאול את ילדיכם האם הם מכירים או שניסה לגעת גם בהם/בהן. אני מספרת זאת מדם ליבי אך אותו בחור פשוט הטריד, שלא לומר אנס אותי והיום אני מנסה לאחות את הפצעים שבליבי".

בהמשך סיפרה כי בגיל 13.5 נקבע לה שיעור עם המורה שהחל להטריד אותה מינית ואף אנס אותה. ההטרדות, כתבה המשך, נמשכו עד גיל 14. "אלה היו ששת החודשים הנוראים בחיי, אני מנסה לצרוח ושתזהירו את ילדיכם הבן אדם אכזר ולא חס על אף אחד", כך כתבה, "הוא פשוט פדופיל שפוגע בנפשות ילדיכם אני הגשתי תלונה במשטרה ואני מקווה שרבים יגיעו בעיקבותיי".

המורה שהוזכר בהודעה הוא בעל מסגרת פרטית לשיעור עזר. לטענתו מדובר ההודעה הופצה במטרה לפגוע בשמו ובעסק בבעלותו.

"שכרתי עורך דין שיטפל בנושא ואנחנו עושים מאמץ כדי לאתר את מי שמפיץ את ההודעה", אמר המורה, "דבר כזה יכול להרוס בן אדם ולאחר מכן לך תוכיח. אבל אני מקווה שההליכים ימוצו ונמצא את מי שעומד מאחורי ההודעה".

כמו כן, הגיש המורה תלונה במשטרה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר