משפחתו של ההרוג בתאונת דרכים עדיין נסערת מההודעה האכזרית שנשלחה מטלפון שנגנב ממנו

הגנב השפל לקח את הטלפון של יאיר כהן מחולון, בזמן ששכב מחוסר הכרה על הכביש: "אנחנו מתחננים, החזר את הטלפון כל הזכרונות מיקירנו נמצאים שם"

פורסם בתאריך: 31.10.19 11:35

"מצאתי את המכשיר של בעלך, הוא נפטר היום בכביש", את ההודעה חסרת הרגישות והאכזרית הזאת קיבלה בת הזוג של יאיר כהן, שנהרג בתאונת דרכים.

יאיר כהן, אב לשניים, בן 46 מחולון, נהרג ביום שני בתאונת אופנוע בנתיבי איילון. בזמן שהיה על הכביש, כשהוא מחוסר הכרה, נגנב הטלפון הנייד שלו, באמצעותו בישר הגנב לבת זוגו סיגי דניאל, בת 51 מראשון לציון.



כעת בני המשפחה האבלה מבקשים מהגנב להחזיר להם את הטלפון של כהן. אלא שבינתיים הקריאות להשבת הטלפון לא נענות.

סיגי, אם לארבעה, שביום התאונה הטרגית הייתה אמורה לחגוג יום הולדת עם יאיר, עדיין נסערת מההודעה שקיבלה מהגנב באמצעות הטלפון של בן זוגה. לאחר שהוא כתב לה כי יאיר נהרג והטלפון נמצא ברשותו. היא ביקשה לקבל את הטלפון אך הגנב נעלם, יחד עם הזכרונות הרבים שהיו שמורים בטלפון הנייד.

בטלפון יש תמונות, סרטים וזיכרונות, זה כל מה שנשאר לנו, ואנחנו מתחננים שייתנו לנו את מה שנשאר לנו מיאיר", אומרת סיגי.

"זה פשוט נורא מה שעשו", מוסיף חברו של יאיר, "תמיד אנחנו תוהים עד כמה נמוך אנשים יכולים לרדת, והנה. בן אדם מוטל על הכביש, מחוסר הכרה, ובא בן אדם וגונב לו את הטלפון ועוד שולח ממנו הודעות. זה פשוט שפל. בני משפחתו יושבים שבעה ומחכים לטלפון, שמכיל תמונות וסרטים. בשבילם זה הזיכרון האחרון".

אור דניאל, בתה של סיגי, יצאה בפוסט מצמרר שבו סיפרה על המקרה השפל, ופנתה לגנב: "אני מקווה שהפוסט הזה יגיע אליך ותמצא לנכון להחזיר לנו את המכשיר. יש בטלפון לא מעט תמונות וזכרונות וזה כל מה שנישאר לנו מיקירנו".

ל"השקמה חולון" מספרת אור על הרגע הקשה שבו נודע שיאיר נהרג בתאונת דרכים. "הוא חי איתנו בראשון לציון ואהבנו אותו מאוד", היא אומרת, "יום הולדתה של אימי היה אמור לחול ביום שני, ויאיר היה אמור לנסוע אליה כדי לחגוג חגיגה מוקדמת בארוחת צהריים. בערב היינו אמורים כל המשפחה לחגוג ביחד. שאימי ראתה שהוא מתעכב

היא שלחה לו הודעה: 'איפה אתה?', אך לא הייתה תשובה אמא התחילה לדאוג ואז הגיע הנורא מכל: השוטרים הגיעו הביתה ובישרו את הנורא מכל. יום השמחה הפך להיות יום שחור, ובדיוק כשהתחלנו לעכל את הבשורה הגיעה הודעת הווטסאפ, שמטריפה אותנו".

"מישהו מצא את הנייד של יאיר, כתב לנו ומאז נעלם. הבעיה היא שהוא גם לא זמין. אנחנו מתקשרים והנייד לא זמין. אני קוראת למי שמחזיק בטלפון מכאן, אנא החזר את הנייד. אנחנו יושבים שבעה ברחוב ירמיהו 6 בחולון, שים את הטלפון בתיבת הדואר, תמסור אותו, אנא, לא נעשה כלום".

במקביל פנתה המשפחה למשטרה בתקווה שיצליחו לאתר את הגנב.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם אכזרי אדם יכול להיות? אם אפשר לקרוא לו בן אדם……

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לשלוח כזו הודעה לא מעיד על יציבות נפשית.. לא הייתי סומכת על זה שיחזיר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר