צילום: surowa / shutterstock.com

הורים לילדי גן אורות בחולון: "הילדים סובלים מפצעים בגוף בגלל חול מזוהם"

ההורים טוענים להזנחה בגן ילדים בחולון. אחת האימהות: "הילד סובל מפצעים בעורף, בצוואר, בבטן, ברגליים ובידיים". העירייה: החול יוחלף בשבוע הקרוב

פורסם בתאריך: 6.11.19 14:10

הורים לילדי גן אורות הנמצא ברחוב ביאליק בחולון טוענים כי ילדיהם סובלים מתופעות של פצעים המופיעים על הגוף ומתפתחים, למרות טיפול רפואי שקיבלו. לדברי ההורים, הגורמים הרפואיים שאליהם הופנו הילדים ציינו שישנה סבירות גבוהה כי מקור הבעיה הינו החול בחצר הגן.



ההורים טוענים כי מבנה הגן מאוד ישן ובסביבתו מתבצעת בנייה מסיבית של בניינים שעוברים תמ"א, מה שמוסיף להזנחה ולתנאים הבעייתיים.

אחת האימהות פירטה בפוסט זועם ברשתות החברתיות: "במשך שלושה שבועות התחילו להופיע אצל בני פצעים על הגוף. לקחתי אותו לרופא שאמר שזה וירוס. הוא קיבל טיפול אנטיביוטי ומשחה. לאחר שבוע מסיום הטיפול שוב הופיעו לו פצעים בעורף, בצוואר, בבטן, ברגליים ובידיים".

"שלחתי הודעה בוואטסאפ של הגן כדי לדעת אם זה קורה רק אצלי או שיש עוד ילדים, ומסתבר ש-70 אחוז מהילדים בגן סובלים מאותה תופעה. הבנו שיש משהו בגן, כנראה מהחול. פנינו לכל הגורמים הרלוונטיים, לעיריית חולון ולחברת זוהר שאחראים על אחזקת המבנה, אבל התשובות שנותנים לנו היא שזה בטיפול".

עוד טוענת האם כי "חיכינו שבוע, שבועיים, אבל כלום לא מטופל. מדובר כאן על הבריאות של הילדים שלנו. זה נושא שמצריך התייחסות מיידית ולא יתכן שבמשך שבועיים לא קורה כלום. רופא הילדים אמר שזה כנראה מהחול, אבל אף אחד לא מגיע לבדוק את החול. אנחנו לא יודעים מתי החליפו את החול והגן נמצא במבנה ישן מאוד. מסביב תמ״א של בניינים, הכל מוזנח ובגלל שזה גן דתי אז זה פחות מעניין כנראה. נמאס לשתוק".

מעיריית חולון נמסר: "בכל גני הילדים הוחלף החול לפני פתיחת שנת הלימודים. בנוסף, מוחלף החול בצורה יזומה בגנים במהלך השנה וגם בגן אורות יוחלף החול בשבוע הקרוב".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר