תרגיל חירום בתאגיד המים. צילום: איציק עזרא

תאגיד 'מי שקמה' החליף שעונים והותיר את תושב חולון ללא מים

מיכאל, תושב חולון, קם בבוקר ונדהם לגלות כי אין בבית מים. אחרי שבתאגיד המים התעקשו שהבעיה היא אצלו, הוזמן למקום אינסטלטור על חשבונו, ואז התגלה כי בשעון ישנו פקק 'אל חזור'

פורסם בתאריך: 6.11.19 10:20

השעה שש בבוקר. מיכאל, תושב חולון, קם משנתו והדבר הראשון שהוא רוצה לעשות זה לשטוף את פניו, לצחצח שיניים, לשתות קפה, להכין את הילדים ולהתחיל את היום, אלא שאז הוא נדהם לגלות כי אין בבית מים. אם זה לא מספיק, בתאגיד המים של חולון מתעקשים שהבעיה היא אצלו בדירה.



מיכאל מתאר ל"שקמה" את מה שעבר עליו: "קמתי ב-6 בבוקר ואני מגלה שאין מים. ירדתי למטה והתחלתי לבדוק את השעונים ואת הברזים. אני רואה שהכל פתוח ועל פניו הכל נראה תקין. מתקשר לתאגיד המים חולון ושואל אם אולי נשאר פקק או משהו בשעון שגורם לבעיית זרימה. הנציגה עונה 'מה פתאום, הבעיה אצלך בדירה'. אני מתעקש ומפנה עוד שאלות, אז היא מעבירה לי את האחראי בתאגיד המים 'מי שקמה' וגם הוא אומר 'מה פתאום, לא יכול להיות. הבעיה בטוח אצלך'".

בעקבות התשובות של תאגיד 'מי שקמה', מזמין מיכאל אינסטלטור שמגיע לביתו, מפרק את השעון ומגלה פקק 'אל חזור'.

מיכאל: "בשיחה עם התאגיד שוב חוזר אלי אחראי ואומר לי שבשעונים החדשים אין שום פקק ושום אל חזור. פשוט חלם. אני לא מאחל לאף אחד לעבור את מה שעברתי. כולם יודעים איך זה להתארגן בבוקר כשצריך להכין את הילדים, לשתות את הקפה. אני מצפה מ'מי שקמה' שיאמינו ללקוח גם אם זה לא נכון וגם אם הבעיה היא אצלו. תגיעו, תבדקו, הרי עשיתם עבודה והחלפתם שעונים, אז למה אתם מאשימים ישר את הלקוח?

"למזלי יש לי חבר אינסטלטור שגר לידי. הוא הגיע ועלה על הבעיה, אבל מי יפצה אותי על הזמן האבוד, על הכסף ששילמתי עבור התיקון ועל עוגמת הנפש? הם אפילו לא טרחו להתנצל. שיתביישו להם".

מתאגיד 'מי שקמה' נמסר בתגובה: "מבדיקה מעמיקה אשר נעשתה בתאגיד ובשטח נמצא כי "הפקק" אשר לטענתו סתם את שעון המים הינו שסתום אל חוזר. בתאריך 29/7/19 התקין התאגיד שעוני מים לכל הבניין. שעוני המים אשר הותקנו בבניין הם ללא שסתום אל חוזר , מכאן שהאל חוזר הותקן באופן פרטי. על המתלונן לפנות בתלונה למי שהתקין את השסתום".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אנונימי

    גם לנו החליפו את השעון הראשי של הבניין, מיד לאחר ההחלפה הצריכה המשותפת חרגה ב 20 קוב מים לדייר בצריכה המשותפת.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר