לה פארק בחולון
צילום: טל קירשנבאום

1,200 שקל קנס לרוכב האופנוע שנכנס לשטח לה פארק בחולון

בית המשפט קיבל את עמדת העירייה, כי מתחם לה פארק הינו שטח המהווה גן וכי הכנסת אופנועים לשטח הגן אסורה

פורסם בתאריך: 6.11.19 16:09

רוכב האופנוע שנכנס למתחם לה פארק בחולון ייאלץ לשלם קנס בסך 1,200 שקל, כך הוחלט בדיון שהתקיים השבוע בבית המשפט לעניינים מקומיים בחולון.

בעקבות ברירת קנס שניתנה על ידי הפיקוח העירוני בחולון לאופנוע שהוחנה במתחם לה פארק, סמוך לשלט בכניסה למתחם האוסר בין היתר על כניסת כלי רכב דו גלגליים לשטח הפארק, ביקש מקבל הקנס להישפט על הדו"ח בבית המשפט לעניינים מקומיים חולון.



בדיון טען האזרח כי אין מדובר בשטח גינה או פארק שאליהם אסורה הכניסה עם רכב דו גלגלי, ואילו התובעת מטעם העירייה, עו"ד חמד לביא, טענה כי זהו שטח גינה כהגדרת חוק העזר, בו אסורה כניסת כלי רכב דו גלגלי: "המתחם משרת את הציבור וענה להגדרה של גן. זה מקום עם מדשאות, קיים בפנים אגם מלאכותי, אז אין ולא יכול להיות חולק שהמקום עונה להגדרה של גן. במקום יש תנועה של משפחות, של ציבור, ולא בכדי קבעה הרשות את האיסור להכניס לשם רכבים".

 

 

עוד צוין כי בכניסה לרחבת המתחם יש חניה מסודרת לכלי רכב דו גלגליים, לרבות לאופנועים, ומותקנים שני שלטים גדולים האוסרים על כניסת כלי רכב דו גלגלי.

השופט אמיר צ'כנוביץ' קיבל את עמדת התביעה העירונית במלואה וקבע כי כל שטח מתחם לה פארק מהווה שטח של גן, הנכנס להגדרת חוק העזר ככזה שאסורה כניסת כלי רכב דו גלגלי אליו. הוא הרשיע את הנאשם בעבירה על סעיף 47 לחוק העזר העירוני, מניעת מפגעים ושמירת הסדר והניקיון התשמ"ב-1982, והשית עליו קנס של 1,200 שקל. כמו כן רוכב האופנוע יחתום על התחייבות על סך 730 שקל להימנע מעבירה זו במשך שנה.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר