הצפת מי ביוב

צחנה וזוהמה: כך נאלצו התושבים לקבל את פני השבת

מי הביוב עלו על גדותיהם בכמה מוקדים בעיר וגרמו להצפות וסירחון - צפו בתיעוד

פורסם בתאריך: 10.11.19 10:40

בבוקר יום שישי מי הביוב בפינת הרחובות קוגל-אביבים-מרגז בחולון עלו על גדותיהם וגרמו להצפה גדולה במקום, שגרמה לצחנה עזה באזור.

רק לאחר כמה שעות הצפת הביוב טופלה, אך התושבים בשכונה נותרו עם ריח רע לקראת כניסת השבת, ועם שאריות מי ביוב ברחובות, שעדיין לא נוקו.



כמה שעות אחר כך, בשעות הערב לאחר כניסת השבת, החלה הצפת מי ביוב ברחוב שנקר פינת קלישר. לטענת התושבים, מדובר בבעיה קבועה של הצפת מי הביוב, שמלווה אותם כמעט מדי שישי.

 

במקביל, גם בשכונת ג'סי כהן דווח בשעות הצהריים על הצפת ביוב בפתחו של מבנה, אך לצערם של התושבים רק לפנות ערב, לקראת ארוחת השבת, טופלה ההצפה, והותירה את תושבי השכונה מתוסכלים.

לטענתם, אם הייתה יוצאת פנייה על הצפת ביוב בסמוך לבית ראש העירייה, היא הייתה מטופלת בתוך שעה. "רק אותנו השאירו ככה עם ריחות הביוב לקבל את פני השבת", אמרו התושבים.

עם צאת השבת, רוכב אופנוע כמעט והחליק בשדרות גולדה כתוצאה מהצפות הביוב בכביש. לדבריו, זו אינה הפעם הראשונה. "יש פה באופן קבוע בעיה עם מי הביוב, שמציפים את כל הכביש במים וסירחון, ולנו רוכבי האופנוע זו ממש סכנת נפשות". רוכב האופנוע הוסיף כי למרות הפניות הרבות של התושבים, לא נעשה דבר מהעירייה. "כנראה שמחכים שמישהו יהרג", אמר.

 

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר