קניון חולון. ילכו לראות ויחזרו אלינו?

"הוא החל לקלל את העובד בדוכן ואז הוציא סכין וניסה לדקור אותו"

העובדים בקניון מספרים על התקרית החריגה שעוררה בהם חשש. הנהלת הקניון: "בניגוד לטענה, ללקוח המדובר לא היה סכין או כלי נשק עליו"

פורסם בתאריך: 17.11.19 18:22

זה היה בשבוע שעבר בשעת ערב, שבה קניון עזריאלי בחולון הומה במבקרים. אדם ניגש לדוכן של חברת הוט המוצב בקניון, ולאחר ויכוח שנמשך כעשר דקות, הוציא מהכיס סכין יפני וניסה לדקור את העובד במקום. 



אחת העדות לאירוע מספרת: "עמדתי ליד אותו אדם, ולפי מה שהבנתי מדבריו הוא בא להסדיר את החוב שלו. הנציג של חברת הוט דיבר אליו באדיבות ובאורך רוח, אבל לא עברו כמה דקות ואז אותו אדם החל לקלל את הנציג שעדיין ניסה להרגיע אותו. תוך שניות הוא הוציא מהכיס סכין יפנית וניסה לדקור את העובד. במזל, כמה עוברי אורח שעמדו לידי תפסו אותו והפרידו. זה לא עזר, הוא השתולל ולאחר כעשר דקות הופיעו אנשי האבטחה וגירשו אותו מהקניון. ראיתי עובדת אחרת ממררת בבכי. הרגעתי אותה ונתתי לה מים".

העובדת שמיררה בבכי, שביקשה לא לחשוף את שמה, מספרת: "אני באה ממשפחה קשת יום. אנחנו שנתיים בארץ ודברים כאלה רואים ברוסיה. לא חשבתי שאראה בישראל אדם שמנסה לדקור מישהו. עכשיו כל יום אני הולכת בחשש".

צפו בתקרית:

מהנהלת קניוני עזריאלי נמסר: "לפני כשבוע התנהל ויכוח בין לקוח לבין נציג השירות בדוכן הוט, שנמצא בעזריאלי חולון. כאשר הוויכוח החל להתדרדר, הגיעה מיד למקום חברת האבטחה של הקניון והרגיעה את הרוחות. המשטרה עודכנה תוך כדי האירוע ובשל הרגעת הרוחות לא הגיעה למקום ולא הוגשה תלונה על ידי עובד הוט. כמו כן בניגוד לטענה, ללקוח המדובר לא היה סכין או כלי נשק עליו. ביטחון לקוחותינו חשוב לנו ביותר ואנו מזמינים את הקהל הרחב להמשיך וליהנות מבילוי בקניון".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר