סניף רולדין בחולון

אזעקות בחולון: בית הקפה וחברת הקייטרינג חילקו מזון בשל המצב הביטחוני

העסקים בעיר שנשארו סגורים בהנחיית פיקוד העורף, תרמו את האוכל לנזקקים

פורסם בתאריך: 12.11.19 16:42

בעקבות ירי הרקטות על יישובי המרכז והעיר חולון שהחל בשעות הבוקר (שלישי), עסקים רבים ברחבי העיר חולון נותרו סגורים, מצב יוצא דופן שהצליח לבלבל גם את תושבי העיר וגם את בעלי העסקים.

"ההנחיות של פיקוד העורף מאוד מבלבלות. מצד אחד אין לימודים ואסור ללכת למקומות העבודה, ומצד שני אומרים לנו ללכת רק אם יש לנו מרחב מוגן. אז שיחליטו. אי אפשר לשחק ככה בתושבים", אמר אחד מתושבי העיר.



גם ראש עיריית חולון מוטי ששון, התייחס למצב הנוכחי: "תושבים יקרים, זהו בוקר לא פשוט לכולנו. אני מבקש לחזק את ידי כוחות הביטחון וממשלת ישראל בשעות ובימים הקרובים ופונה אליכם בכל לשון של בקשה: אנא שימרו בקפידה על הוראות פיקוד העורף, אלו הוראות מצילות חיים".

עופר שחטר, הבעלים של בית הקפה מרשת 'רולדין' בסניף פרימיום סנטר בחולון, סיפר כי מדובר בפגיעה כלכלית של העסק. "הפסדתי אלפי שקלים היום, מי יפצה אותי? אנחנו לבד בנושא הזה".

"התכוננו לקראת יום עבודה מלא וגדוש לכל הלקוחות שלנו, הכנו את הסחורה יחד עם הטבח והאופה שהתכוננו ליום העבודה, אך מה שקרה שיבש לנו את כל הסדר", תיאר שחטר את המצב הנוכחי בבית הקפה. "העובדים שהגיעו לעבודה נשארו פה כי יש אצלנו ממ"ד, אבל הקונים לא הגיעו. פתחנו אמנם את הסניף מוקדם, אבל בשעה תשע בבוקר,  עם התגברות האזעקות, סגרנו את העסק ושלחתי את כולם הביתה".

את הסחורה והאוכל שהוכן מבעוד מועד, עופר תרם לכל מיני עמותות כמו שהוא עושה תמיד. "הפסדתי אלפי שקלים ביום אחד, אני בטוח שאני לא היחידי כאן. מדובר על מאות בתי עסק בעיר שמפסידים כספים בימים כאלה ובכלל באיזור המרכז, אלינו אף אחד לא בא ואף אחד לא מפצה. אנחנו נאלצים להסתדר לבד עם העול הכלכלי. את שאר האוכל שהוכן ולא נמכר, אנחנו תורמים לעמותות השונות בעיר על מנת לעזור לתושבי העיר חולון, כדי שמשהו אחד טוב ייצא מהמצב הבעייתי והלא פשוט הזה".

גם חברת הקייטרינג לאנצ' טיים, שמארגנת ארוחות לצהרונים, פרסמה הודעה שהיא מעוניינת לתרום אלפי מנות של אוכל שהוכן להיום ובגלל ביטול הלימודים נותר מיותם.
אם הנכם מכירים אנשים נזקקים, התקשרו למספר: 050-7666612. האיסוף מהוד השרון.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר