יוסף הרון בתמונה שהופצה בפייסבוק

הלך לעולמו בעל הקיוסק המיתולוגי של אולם הפחים, יוסף הרון

במשך 40 שנה פעל הקיוסק של הרון בסמוך לאולם הפחים. אתמול הלך לעולמו. בן 84 במותו

פורסם בתאריך: 20.11.19 18:04

יוסף הרון, מי שהפעיל את הקיוסק המיתולוגי בסמוך לאולם הפחים, הלך אתמול (שלישי) לעולמו בגיל 84. הרון היה מוכר בקרב רבים מתושבי העיר. דורות של ילדים, בני נוער ואוהדי הפועל חולון עברו לפני הדלפק של הקיוסק, שפעל במשך 40 שנה.

לאחר היוודע דבר מותו, רבים מתושבי העיר העלו זיכרונות בפייסבוק, וסיפרו על האיש. "יהי זכרו ברוך. הוא היה חלק בלתי נפרד מהילדות שלנו, סוכריית תרנגול ולחמנייה עם נקניקייה וטרופית. תמיד היה לו מכל טוב", כתב תושב החולון.

"עולם הולך ונעלם. בשבוע שעבר עברתי שם, חלון הקיוסק היה פתוח אך בפנים היה חשוך. יהי זכרו ברוך. אולם הפחים עומד ומתפורר. קשה לראות את זה, קיבלתי בעיטה לפנים", כתב תושב אחר. והיה מי שהוסיף: "גדלנו אצלו בין אימוני הכדורסל, יהי זכרו ברוך".

הקיוסק של הרון היה חלק מילדותם של דורות בחולון. כל מי שהתאמן בקבוצות הנוער של הפועל חולון בכדורסל ובכדורגל. לימים, כשאותם ילדים הפכו למבוגרים, המשיכו לפקוד את הקיוסק כשהגיעו לראות את המשחקים של קבוצת הפועל חולון.

שי לוי, תושב חולון, נהג ללכת אל הקיוסק של יוסף הרון בתקופה שהתאמן בקבוצת הילדים של הפועל חולון בכדורגל. בשיחה עם "השקמה חולון" הוא נזכר בהיכרות שלו עם יוסף הרון. "הוא היה מתעניין באימונים שלנו", מספר לוי, "הייתי בקבוצת הילדים של הפועל חולון בכדורגל וזה היה מקום המפגש שלנו, גם אחרי אימונים, גם כנקודת פיזורים לבית".

"כשהתבגרתי לא היו לי הרבה הזדמנויות לשוחח איתו. אבל כשהייתי הולך למשחקים באולם הפחים, הייתי עובר דרך הקיוסק. הוא כל הזמן הוא התעניין במשחקים ובשחקנים והשיחות היו סביב משחק הכדורסל. אחרי הפסד הוא היה מנחם אותנו".

לוי מוסיף כי בשנים האחרונות, לאחר שמשחקי הכדורסל עברו להיכל הטוטו החדש במזרח העיר, איבד הרון לקוחות רבים. "בפעם האחרונה שהייתי אצלו הייתה לפני ארבע שנים. הייתה עליו גם כתבה בטלוויזיה שהוא נשאר לבד שם".

משפחתו של יוסף הרון יושבת שבעה בבית בתו שברחוב רפאל איתן 5, דירה 7.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר