צילום: דוברות עיריית חולון

בעלי הנגררים מאיימים: נשבש את התנועה בחולון

עשרות בעלי הנגררים בחולון זועמים: החוק החדש ימוטט אותנו כלכלית

פורסם בתאריך: 21.11.19 16:42

מאבק בעלי הנגררים מתעצם: לאחר שהצטברו קנסות בגובה של אלפי שקלים, בעלי הנגררים בחולון ממשיכים במאבקם נגד החלטת העירייה ומאיימים לשבש את התנועה בעיר.

כזכור, באוקטובר החלה העירייה לאכוף את תיקון לחוק העזר "העמדת רכב וחנייתו", הקובע כי אין להחנות נגררים כשהם מנותקים מהגורר או מהתומך שלהם ברחובות העיר. פקחי העירייה החלו לפזר דוחות, גם לנגררים שחונים במקומות נטושים, כאשר גובה הקנס עומד על 250 שקל.



בעיריית חולון הסבירו כי ברחובות העיר חונים לא מעט נגררים אשר תופסים מקומות חניה לתושבים ומהווים מפגע. החוק החדש תקף רק לנגרר שלא מחובר לרכב ולשם כך הקצתה העירייה מגרש חניה ללא תשלום לנגררים ברחוב המרכבה 25 באזור התעשייה.

בעלי העסקים שברשותם נגררים מחו נגד ההחלטה והחליטו לצאת במאבק, בטענה כי מדובר במצב שיכול למוטט אותם מבחינה כלכלית. "בסך הכל מדובר לכל היותר בכ-40 נגררים, והעירייה דורשת מאיתנו להגיע לכל לקוח עם הנגרר שחייב להיות רתום לרכב כל הזמן".

נציגי המאבק סיפרו על הפגישה שנערכה לאחרונה עם בכירי העירייה בנושא. "שטחנו את טענותינו והסברנו להם שאי אפשר לנסוע עם הגרר כל הזמן צמוד לרכב. אם פתאום אני צריך להביא חלק או נתקעתי ואני חייב לנסוע עם הרכב שלי, אז למה אני צריך לנסוע עם הנגרר? גם ככה אין חנייה בעיר, אז למה להקשות עלינו יותר".

קנס בסך 250 שקל לבעלי נגררים שהחנו בניגוד לחוק

בנוסף, הם חוששים להניח את הנגרר במגרש חניה באזור תעשייה שומם, ללא שמירה וללא מצלמות אבטחה. "בנגררים האלה יש ציוד בעשרות אלפי שקלים מי יפצה אותנו אם ייגנבו משם ציוד? שלא לדבר גם על בזבוז הזמן שלנו בנסיעה בבוקר עד לחניון באזור התעשייה ומשם להגיע ללקוחות. זאת פשוט התעללות. הצענו לעירייה שלפני שהפקחים רושמים דו"ח, הם יוודאו שבעל הנגרר הוא תושב חולון ולא סתם מישהו מחוץ לעיר".

לטענת בעלי הנגררים "בגלל העדר מדיניות של העירייה, חולון הפכה להיות פח האשפה של גוש דן לרכבים. כל נגרר וכל אוטו, באים ושמים אותו בחולון ותופסים מקומות חנייה. אז להם מגיע קנס ולא לתושבי חולון בעלי מקצוע שצריכים את הגרר לעבודה".

בעלי הנגררים מציינים שרובם עצמאיים, בעלי עסק קטן, ומאז אכיפת החוק החדש, לחלקם הצטברו קנסות בגובה של אלפי שקלים. לאור זאת הם החליטו לצאת במאבק מחאה נגד העירייה. "החל משבוע הבא נשבש את התנועה בעיר, בחניון העירייה, או לה פארק ובעוד מקומות", הם מאיימים, אך במקביל חשוב להם לפנות לציבור התושבים לגלות הבנה למצבם. "אנחנו לא נגד התושבים אלא נגד העירייה שלא נותנת לנו פתרונות, אנא גלו הבנה למצבנו", הם מבקשים.

מעיריית חולון עדיין לא נמסרה תגובה.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

2 תגובות
  1. תושב ללא נגרר.

    לדעתי החוק מצויין אבל לא לתושבים. מי שתושב שיקבל תו חניה ובכך תמנעו מעליי נגררים מחוץ לחולון להחנות. התושבים צריכים לחיות בכבוד וללא פחד מדוחות.

  2. תושב מודאג

    חוק מצויין. רוב הנגררים עומדים תקועים ברחבי העיר. מזיזים אותם אם בכלל פעם בשנה. בעית החניה הולכת וגוברת וגם ככה אין חניה לתושבים, אז לשים נגרר שזז פעם ב… ?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר