יום המאבק באלימות כלפי נשים: חולון תדליק נורות אדומות

שורה של אירועים, בהם הצגה במחיר מסובסד, על סיפור חייה של אחת מנשותיו של גואל רצון

פורסם בתאריך: 24.11.19 16:36

את היום הבינלאומי למאבק באלימות כלפי נשים שיתקיים מחר (שני), תציין עיריית חולון במספר אירועים ופעילויות חינוכיות והסברתיות, ביניהם אירוע שבו יודלקו נורות אדומות כסמל לנורות האזהרה שיש לבהחין בהן ובכך להציל את חייהן של נשים רבות.



ביום שלישי,  הבא, 3 בדצמבר, בשעה 16:30, ברחבה שמול בניין העירייה יקיימו בני נוער מבתי הספר אורט חולון ועתידים מיצג וטקס, תחת הכותרת: "נוער חולון עוצר בנורות אדומות – די לאלימות נגד נשים". במסגרת הפעילות יודלקו נורות אדומות.

בנוסף, מרכז ההדרכה במחלקת הנוער יקיים פעילויות בנושא, ובבתי הספר בעיר תתקיים פעילות חינוכית ליצירת מודעות בנושא "הנורות האדומות", כנקודה שעשויה להציל חיים.

בסוף הפעילות כל כיתה תעלה מיצג בשטח בית הספר או במרחב הציבורי הקרוב אליו. הפעילויות יתקיימו ביוזמת תחום מעורבות חברתית והתנדבות במחלקת הנוער של עיריית חולון, בשיתוף עם קבוצת "שולחנוער" לעידוד התנדבות נוער בחולון.

כמו כן, יתקיים אירוע עירוני לציון היום הבינלאומי למאבק באלימות כלפי נשים, ביום ראשון, 8 בדצמבר, בתיאטרון חולון.

במרכז האירוע: הצגת תיאטרון הקאמרי "השיבה", ולאחר מכן מפגש עם יהודית הרמן, שבהשראת סיפור חייה נכתבה ההצגה, לאחר שחייתה מגיל 17 בכת של גואל רצון וחזרה לחיים שמהם נמלטה כשהיא כבר אם לחמישה. הכרטיסים יימכרו במחיר מסובסד של 40 שקל.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר