צפו: פקח פיזר את האשפה ברחוב כדי לאתר את התושבים שהשליכו אותה

לטענת התושבים הפח ברחוב עלה על גדותיו וכמה מהתושבים נאלצו להשליך את האשפה בפח למיחזור. התוצאה: פקח שהגיע למקום פיזר את האשפה וחילק דוחות לתושבים. כך נעשתה עבודת הבילוש הלא מאוד נקייה:

פורסם בתאריך: 25.11.19 15:06

פקח שניסה לבדוק מי מהתושבים השליך אשפה מחוץ לפח, גרם לפיזור האשפה בכל הרחוב. בסיום המבצע שערך ביוזמתו, ניתנו קנסות לכחמישה דיירים בסכום של 320 שקל לכל אחד.

זה היה מראה מוזר. אתמול (ראשון) הבינה תושבת חולון, מביתה שברחוב האצל בשכונת תל גיבורים, בפקח שמפזר על הכביש אשפה שהייתה מונחת על הפח ברחוב. זאת, במטרה לאתר את מי שהשליך את האשפה מחוץ לפח.

"זה היה ביום ראשון, שבו מצטברת אשפה מסוף השבוע", אומרת התושבת שתיעדה את הפקח. "והפח, שקטן מדי לכמות האשפה, עלה על גדותיו. זה לא פח שמיועד לארבעה בניינים מאוכלסים ואינו יכול להכיל את כמות האשפה".



לאחר שהפקח פיזר את האשפה ואף צילם אותה ובהמשך חילק דוחות לתושבים בסכום של 320 שקל לכל אחד. "הכי עצוב זה שבסוף הביאו עובדים מבוגרים לאסוף את האשפה שפוזרה", ממשיכה אותה התושבת, "זו פשוט בושה".

לתחושות הקשות מאותו האירוע שותפים תושבים נוספים. "זה לא נורמלי שיבוא פקח ויפזר זבל ברחבי החניה שלנו", אומר אחד התושבים, "אם לא היה תיעוד אף אחד לא היה מאמין לנו".

כך תועד הפקח על ידי תושבת הרחוב:

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "המפקח שהגיע למקום הבחין בערימות אשפה זרוקות סביב למכל שנועד לאיסוף נייר למיחזור, דבר המהווה עבירה על חוק העזר העירוני. על מנת לאתר את זורקי האשפה, המפקח חיפש בשקיות הזרוקות ואיתר אותם על פי פרטים מזהים שהיו בין פרטי האשפה ורשם דוח כנגדם".

"בסך הכל נרשמו חמישה דוחות כנגד תושבים שאותרו פרטיהם. כאשר המפקח חיפש את פרטי האנשים שהשליכו את האשפה, באופן בלתי נמנע חלקה פוזר ברחוב. לפיכך, נשלח צוות של אגף שפ"ע אשר ניקה את המקום. בעקבות המקרה, רועננו הנהלים למפקחים, שיש להקפיד שלא לפזר את האשפה בזמן הפעולות לאיתור המשליכים. הפיקוח העירוני ימשיך לפעול בנחישות לאיתור אנשים אשר מזהמים את המרחב הציבורי ובכך יוצרים מטרדים תברואתיים לתושבי העיר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

תגובות

7 תגובות
  1. תושב חולון

    אם מה שהפקח המכובד עושה נקרא "פיזור באופן בלתי נמנע" אז אולי גם התושבים הניחו את האשפה בפח שהיה גדוש ולכן חלק מהאשפה נפל גם הוא באופן בלתי נמנע…

  2. עריית חולון

    כבר שנים יודעים שעריית חולון שמה את תל גיבורים במקום האחרון בתשתיות סדר ונקיון
    גועל נפש
    צריך להעביר מכתב דחוף למבקר
    לאן הולך הארנונה שמשלמים תושבי השכונה כולל אותי
    ביימים חורפיים גשומים יש פינות של מידרכות מלאות מים ואי אפשר לעבור כי אין תשתיות כמו ברחוב המצודה פינת לח"י הכול שלוליות עמוקות ממש שכונה מסריחה!!!!!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חחחחח באופן בלתי נמנע פתח את כל האשפה
    גם באופן בלתי נמנע התושבים זרקו שם תזבל .
    והפקח הרכב והניקיון אחרי הבלאגן שעשה עלו יותר מהדוחות אז למה? … כן התשובה עצובה.
    תרימו תזבל וזהו יותר זול אתם לוקחים מספיק כסף מהתושבים הם מקבלים דוחות מדיי חודש

  4. אדיר

    הפיקוח העירוני ימשיך לפעול בנחישות לאיתור אנשים אשר מזהמים את המרחב הציבורי על ידי פיזור האשפה ברחוב. הגיוני מאד.

  5. יפה

    צריך לשלוח פקח לרחוב ראש פינה בחולון, שם כל הזמן זורקים זבל ברחוב.

  6. אדי

    כל הכבוד לפקח שלקח יוזמה לאיתור העבריינים צריך להעניש בחומרה ולקנוס את מי שיימצא משליך אשפה ברשות הרבים.

  7. סיון

    גם בנתניה אמא שלי צפתה בפקח שהכניס ידו לפח אשפה עצמו וצילם מסמכים של אזרחים מבוגרים זקנים מסכנים מהבניין שלה. והיא גם באופן פלא קיבלה פעמיים קנסות שלא עוול בכפה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר