אשפה בחולון
אשפה בחולון

מסתמן: החברה שפעלה בעבר בחולון זכתה במכרז לפינוי האשפה

כחודש לאחר שקבלן האשפה ביקש לסיים את ההתקשרות עם עיריית חולון, כשנה לפני תום המועד, מסתמנת זוכה במכרז: פרח השקד שפעלה בעיר עד לפני כשנתיים

פורסם בתאריך: 28.11.19 11:26

מסתמן: יש קבלן אשפה חדש בחולון – חברת פרח השקד. זאת, כחודש לאחר סיום ההתקשרות עם קבלן האשפה הקודם בעיר.

כפי שפורסם כאן, ב"השקמה חולון", עיריית חולון סיימה את ההתקשרות עם קבלן האשפה הקודם כשנה לפני תום המועד שנקבע על פי המרכז. הפסקת ההתקשרות נעשתה בעקבות בקשתו של הקבלן.



בשנה האחרונה עולות לא מעט תלונות מצד תושבים בנושא, כאשר רבים מהם מפגינים חוסר שביעות רצון מהמצב בעיר, ומותחים ביקורת על כך שהפינוי נעשה בשעות הבוקר העמוסות, בזמן שההורים מסיעים את ילדיהם אל מסגרות החינוך בעיר ובכך נוצרים פקקים ועומס רב.

לאתגר המאוד לא פשוט של פינוי האשפה בחולון ניגשו שתי חברות בלבד: רק שתי הצעות הוגשו למכרז לפינוי האשפה בעיר, ובסופו של התהליך מסתמן כי מי שזכתה במכרז  היא חברת פרח השקד.

אבי מזרחי, הבעלים של חברת פרח השקד, מאשר את הפרטים ומוסיף כי "בנוגע לתלונות של תושבי חולון בנושא האשפה, אני יכול לציין שהקבלן עובד לפי תנאי המכרז של העירייה, שקובעת גם את שעות פינוי האשפה. גם אנחנו נעבוד לפי ההנחיות של עיריית חולון".

בפרח השקד מכירים היטב את העיר. עד לפני שנתיים זו הייתה החברה שביצעה את פינוי האשפה בחולון. כעת ממתינים בחברה לאישור ועדת המכרזים כדי לשוב לעיר.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר