תחבורה ציבורית

האם בחולון לא תהיה תחבורה ציבורית בשבת בגלל איומים מצד ש"ס?

בזמן שראש עיריית חולון הסביר בישיבת המועצה כי נבדקת האפשרות להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, עוזרו של סגנו מש"ס הודיע בתוכנית רדיו כי הסיעה לא תישאר בקואליציה אם הסטטוס קוו יופר. כך זה נשמע:

פורסם בתאריך: 2.12.19 15:41

בישיבת המועצה שהתקיימה אתמול נדונה בהרחבה השאלה האם חולון תצטרף למיזם התחבורה הציבורית בשבת, המופעלת בהצלחה בגוש דן.

את הסוגיה העלתה חברת המועצה קרן גונן, שאמרה כי "מיזם התחבורה הציבורית שיצא לדרך התקבל בברכה בערים השכנות, זה לא נכון לנתק את חולון מגוש דן", ושאלה מתי חולון תצטרף למיזם?

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, השיב לגונן כי הנושא בבדיקה והוסיף: "אני מקיים פגישות, שיחות ובדיקות בכל המישורים הרלוונטיים – הכלכלי, התחבורתי, החברתי, נגישות ועוד". עוד הוסיף ששון כי הוא מקיים בדיקות גם עם ראשי רשויות נוספים והמרכז לשלטון המקומי.

ואולם, מה ששון לא ידע הוא שבשעה שהוא מדבר אל חברי המועצה, עוזרו של סגן ראש העירייה, חיים זברלו מסיעת ש"ס, התראיין לתוכנית "מלווה מלכה" יהונתן דדון, בערוץ 2000, שבה הצהיר כי הסיעה לא תתפשר בנושא השבת ולא תישאר בקואליציה אם ישונה הסטטוס קוו בעיר.

כך נשמע עוזרו של סגן ראש העירייה:

בהמשך הישיבה קרן גונן ביקשה לקבל הבהרות בנושא החלפת החול בארגזי החול בגני הילדים. היא שאלה מי מפקח על הנושא מתי ומי מדווח על מצב החול והאם משרד הבריאות מעודכן.

ששון השיב כי החלפת החול מבוצעת פעם בשנה, לפני תחילת הלימודים, וכי לכל ארגז חול קיים כיסוי ובאחריות מנהלות הגנים לכסות את ארגז החול בסיום הפעילות. הוא הוסיף כי במידה שמתקבלת פנייה ממנהלת הגן הנוגעת לארגז החול, היא נבדקת על ידי מנהל האזור והקבלן.

עוד במהלך הישיבה: חבר המועצה מיקאל בוזגלו, דרש לדעת האם ישנם עסקים במתחם לה פארק שטרם קיבלו רישיון עסק. ששון השיב כי במתחם יש תשעה עסקים המחזיקים ברישיון עסק, שבעה נמצאים בהליך מתקדם לקבלת רישיון ושישה נוספים נמצאים בשלבים שונים של קבלת הרישיון.

כמו כן, מנכ"ל החברה לבידור ובילוי, שמשון חן, אמר ל"השקמה חולון" כי לכל העסקים במתחם יש התרים מכיבוי אש וכי על רשויות הרלוונטיות לעול לזירוז ההליכים והסחבת בהליך קבלת הרישיון.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לילי1

    צריכה להיות תחבורה ציבורית בשבת גם בחולון ואין ספק גם שהרוב מסכימים על זה.
    לא רוצים לנסוע בשבת? אל תסעו. זו לא בעיה שלי.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר