צילום: lunopark / shutterstock.com

גבר מחולון איים בהתאבדות בפייסבוק: "נקלעתי לחובות – אין לי מה להפסיד"

תושב חולון סיפר על חובות שאליהם נקלע לאחר גירושיו והודיע: "אני לא עומד יותר בלחץ הזה.  תזכרו שאהבתי את כולכם". גולשים דיווחו למשטרה שמיהרה לביתו

פורסם בתאריך: 2.12.19 21:10

"כולם הפנו לי עורף, אף אחד לא באמת היה שם כשהייתי זקוק לו", כך כתב תושב חולון בפוסט בפייסבוק, בו איים לנקוט בצעד קיצוני ולשים קץ לחייו, בעקבות חובות שאליהם נקלע לאחר גירושיו.

גולשים דיווחו למשטרה על הדברים שפרסם בפוסט, ולאחר דקות ארוכות ומורטות עצבים הוא נמצא בביתו בריא ושלם.



"מעולם לא הגעתי למצב שיום אחד אזדקק לעזרה מאף אחד", כך כתב הערב (שני), תושב חולון שעובד כשדרן בתחנת רדיו מקומית. "תמיד הייתי מהצד שנותן ומעניק ועושה טוב לאחרים".

בהמשך סיפר כי נקלע לחובות של 130 אלף שקל בעקבות גירושים קשים שעבר. "עכשיו מתמודד עם תשלום מזונות ואמור להתקיים בפחות מ-1,000 שקל לחודש. יש דברים כאלה? לאחר 13 שנות נישואים הגעתי למצב שאני חי כיום בדירת שותפים, עם עוד שלושה שותפים מכיוון שאין ביכולתי לשכור דירה נורמלית למחייתי", כך כתב.

עוד ציין כי "בגלל מצבי הקשה נאלץ לעבוד יותר מ-12 שעות ביום, דבר שלא מותיר לי ברירה ולא מאפשר לי לראות את ילדיי במהלך השבוע רק בשבת. כרגע החובות והמינוסים אינם נגמרים,להפך, אני נגמר".

"על מנת לחיות בכבוד ולהתיישר עליי למחוק חוב של 70,000 שקל, ולהתחיל את החיים מחדש. הילדים שלי הם הדבר היקר לי ביותר שיש לי כרגע בחיים", כתב בסיום, "אין לי יותר מה להפסיד, ולצערי הרב כנראה שאאלץ לנקוט בצעד חד פעמי ולא כואב שיגאל אותי מהיסורים. אילו אנשים טובים היו נחלצים לעזרתי, כל אחד בסכום פעוט לפי כיסו, יש מצב שהייתי קם ועומד על הרגליים מחדש ומשקם את מצבי. אני לא עומד יותר בלחץ הזה.  תזכרו שאהבתי את כולכם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אפללו

    אינה עוד אחד שמנצל את הכלי תקשורת לטובטו האישית שיהיה לו בהצלחה יש אנשים עם מינוסים של מעל חצי מיליון על מה הוא מדבר וחיים בכבוד והכל ועובדים ורצים ואפילו פותחים עסקים על המינוס שכזה בכדי לנסות לצאת מי זה עושים הכל ולא מתבכיינים.

  2. מיכל

    נו ואיך עוזרים לבחור?
    חייב לעצור את המגמה הזו של הגרושים!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר