גבעת התחמושת

רחוב גבעת התחמושת יהפוך לדו סטרי – מקומות חניה באזור יבוטלו במסגרת העבודות

העבודות יחלו בשבוע הבא וצפויות להימשך כחודש

פורסם בתאריך: 4.12.19 16:35

בשורה לתושבי רחוב גבעת התחמושת: יהפוך לדו סטרי. זאת, במסגרת העבודות לשדרוגו.

חלקו הדרומי של רחוב גבעת התחמושת צפוי לעבור מתיחת פנים בשבועות הקרובים, לאחר שנים רבות שבהן במקטע הדרומי של הרחוב התנועה נעה רק בכיוון אחד. דבר שהקשה על התושבים. כיום תושבים אשר מגיעים מכיוון מזרח, אינם יכולים להיכנס אל הרחוב ונאלצים לבצע סיבוב דרך רחובות צפת ומטולה.



אולם לאחר פניות רבות מצד התושבים, ובדיקה שבוצעה על ידי מהנדסי התנועה, נענתה העירייה בחיוב לבקשה להפוך את הרחוב לדו סטרי. דבר שצפוי להקל מאוד על תנועת כלי הרכב בכביש.

כמו כן, בשורה שאולי תשמח פחות את תושבי רחוב גבעת התחמושת, צפת ומטולה: במסגרת העבודות יבוטלו מקומות חניה לאורכו של מפרץ החניה המערבי של רחוב גבעת התחמושת. כחלק מכך יתבצעו שינויים גיאומטריים להתאמת כיוון החניות האלכסוניות הקיימות להסדר החדש. כאמור, בשלב זה העבודות צפויות להסתיים לאחר חודש.

העבודות בכביש יחלו ביום שני בשבוע הבא, והן יבוצעו בחלקו הדרומי של הרחוב, בקטע שבין רחובות צפת ומטולה. במסגרת העבודות ייווצרו שינויים גיאומטריים לצורך שינוי הסיטריות של הרחוב. עיריית חולון הודיעה כי העבודות יבוצעו בשעות היום בין השעות 08:00-17:00. בשלב זה צפויות העבודות להיערך כחודש.

יו"ר המשמר החברתי בחולון, ליאורה פור, שנאבקה בשנים האחרונות לשינוי התנועה ברחוב, התייחסה להחלטת העירייה: "לאחר שש שנים של פניות לראש העירייה,  ולאחר שפניתי לגורמים כמו מבקר המדינה והתנועה לאיכות השלטון, העירייה החליטה לטפל בעיקופים המיותרים שנאלצנו לבצע בכל יציאה וחזרה הביתה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר