צילום: ktsdesign / shutterstock.com

האם בעקבות תלונות תושבים ישונו זמני הרמזורים בצומת הבורגראנץ'?

תושבים רבים מאזור רחוב סוקולוב מתלוננים על עומסים כבדים בגלל זמני הרמזורים. האם העירייה תשנה את הזמנים?

פורסם בתאריך: 10.12.19 12:19

תושבים רבים מאזור רחוב סוקולוב כבר מכירים את הבעיה. מדי בוקר, בשעות העומס, יוצאות מכוניות רבות מרחוב סוקולוב ופונות שמאלה אל רחוב סרלין, בדרכן אל תל אביב.

תושבים רבים מהסביבה מתלוננים כי זמני ההמתנה לאור הירוק של הרמזור שבצומת הבורגראנץ', לא מספיקים עבורם כדי שהתנועה תתנקז בצורה יעילה. כתוצאה מכך, כך מספרים תושבים, כי הם סובלים מעומסי תנועה ברחוב סוקולוב המתרחשים בשעות הבוקר. לדבריהם, עומסים אלו גולשים לעיתים גם אל הרחובות הסמוכים וגורמים לפקקים בתוך השכונות עצמן.



"יש כאן בעיה שבכל בוקר הרבה מכוניות יוצאות מרחוב סוקולוב ופונות שמלאה אל רחוב סרלין בדרך לתל אביב", מסביר תושב המקום ומציין כי עומסי התנועה נגרמים כתוצאה מהזמן הממושך בו המכוניות ממתינות לאור ירוק של הרמזור. "הרמזור שלנו לא קצר, להיפך, הזמן מספיק ארוך. הבעיה היא שהרמזור של המכוניות שפונות שמאלה משדרות ירושלים אל סוקולוב הוא ארוך מדי. אין כל כך הרבה מכוניות שנוסעות משם ואני לא מבין מדוע נותנים לרמזור הרבה זמן של אור ירוק. אז מה שקורה זה שזמני ההמתנה שלנו מתארכים", הוא אומר.

"הפתרון לבעיה הזו הוא פשוט מאוד. אם העירייה תקצר את הזמן של הרמזור הזה, המכוניות שיוצרות מסוקולוב ימתינו פחות זמן ואז התנועה תשתחרר", מציין תושב העיר שמכיר את הבעיה מקרוב, "בבוקר יש פה עומסי תנועה בלתי נסבלים, לפעמים הם מתחילים עוד בתוך הרחובות הקטנים שיוצאים אל סוקולוב. העירייה צריכה לשנות את הזמנים של הרמזורים בצומת".

מעיריית חולון נמסר כי בעקבות התלונות תבצע תצפיות על הרמזורים שבצומת ותבחן את העניין: "הקצאת זמני האור הירוק ברמזורים מתבצעת על פי ספירות תנועה ולפי מדרג הדרכים שמצטלבות בצומת. אגף התנועה בעירייה בודק ספירות תנועה עדכניות אחת לשנתיים-שלוש, בהתאם למקובל. למרות שתוכנית הזמנים בצומת האמור עודכנה בפעם האחרונה בחודש פברואר 2019, האגף יבצע תצפיות בצומת ויבדוק את הצורך בהזמנת ספירות תנועה עדכניות ועדכון תוכנית הזמנים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר