צילום: Sergey Tulkin / shutterstock.com

מזעזע: "הגננת זרקה לפעוטות פלחי תפוחים על רצפת החצר והם אכלו ממנה כמו חיות"

פרסום ראשון: גננת במעון יום בחולון השליכה פלחי תפוחים על רצפת החצר המלוכלכת, וביקשה מהפעוטות לאכול ממנה. הנהלת המעון: "ננקטו צעדים משמעתיים וחודדו הנהלים"

פורסם בתאריך: 15.12.19 14:49

"כשראיתי את המחזה שפשפתי את עיניי ולא האמנתי. זה היה מזעזע: גננת יושבת בחצר המעון, מקלפת תפוחי עץ וזורקת אותם לרצפה, וקוראת לילדים לאכול את התפוחים והם אוכלים מהרצפה המזוהמת", כך מספרת ל"השקמה חולון" תושבת העיר שהייתה עדה למה שהתרחש במעון יום לגיל הרך שמפעילה ויצו.

אותה עדת ראייה ממשיכה ומספרת: "ראיתי ילדים בני שנתיים זוחלים על הרצפה ואוכלים תפוחי עץ חתוכים שהגננת זרקה על הרצפה. הם אכלו כמו חיות. היו שם ילדים שעלו אחד על השני, והיו כאלה שראשם היה תחוב בין הגדרות והגננת הייתה עסוקה בהשלכת תפוחים על הרצפה".



לצד אותה עדת ראייה עמדה אישה נוספת. השתיים פנו בשלב מסוים לגננת. "צעקנו לגננת: את לא מתביישת, איך את נותנת לילדים לאכול ככה מהרצפה?", מספרת האשה, "ואז היא התעוררה כאילו הייתה שקועה בחלום, ואמרה לנו: 'סליחה, סליחה, נכנס בי שד, לא יודעת מה קרה לי'".

שתי הנשים שהיו עדות למה שהתרחש בחצר הגן, החלו לאתר הורים לילדים בגן. הן שלחו בקבוצות וואטסאפ של ההורים את תיאור המקרה. ההורים שנחשפו לתיאור, היו מזועזעים, דרשו את סילוקה של אחראית על הצוות במעון ואיימו בהשבתה.

האחראית על הצוות ניסתה להרגיע את ההורים, ושלחה הודעה שבה ציינה כי "כחלק מהשקיפות הנהוגה בארגון ובמעון, ולאור התלונה על התנהגות בלתי הולמת של אחת מנשות הצוות, אני מבטיחה לערוך תחקיר מסודר ומעמיק כדי לבדוק את התלונה, וכמובן לעדכן אתכם בכל הממצאים".

עוד הוסיפה בהודעה כי "נחדד את כל הנהלים. היו סמוכים ובטוחים כי שלומם של ילדכם חשוב לנו, ונעשה הכל כדי שאם אכן קרה מקרה כזה, הוא לא יחזור שוב".

אבל ההודעה לא הרגיעה את ההורים. הבוקר (ראשון) רבים מהם לא שלחו את הילדים, והם עדיין שוקלים להשבית את הפעילות במעון בדרישה לסילוקה של הגננת.

מארגון ויצו נמסר בתגובה: "האירוע נבדק על ידי הנהלת הארגון עם קבלת התלונה, וננקטו צעדים משמעתיים לטיפול בו ולמניעת הישנותו. בנוסף, חודדו הנהלים בקרב כל צוותי המעון וההורים עודכנו בפעולות שננקטו. ארגון ויצו שם בראש סדר עדיפויותיו את טובת הילדים, שלומם ובטיחותם ופועל כדי להבטיח כי מקרים מסוג זה לא יחזרו על עצמם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

5 תגובות
  1. לפטר אותה בלי למצמץ ולפתוח תיק במשטרה

    הגננות שיודעות שהן עושות מעשה רע תרגלו משפטים בבית. כמו מעודה השטנה. נכנס בי שד. כן בטח. השכל שלך עם הלב שלך כבו זה מה שקרה. לא מסוגלים להודות שהאשמה עליהם ולא לוקחים אחריות אלא זה יום רע זה שד זה כל דבר אחר רק לא הם

  2. אבא מהגן

    איזה.מגעילות שיעשו להם גם מה שהם עושים לילדים הקטנים רוע צריך לזרוק מהר מאוד את הגננת שעושה לילדים קטנים דברים כאלה לחיות לא מתייחסים אפילו בצורה כזאת מגעילה מקווה מאד שהם לא ימשיכו להיות שם

  3. לא צריך נוהל

    לא צריך נוהל כדי לדעת להתנהג בכבוד גם לילדים. שלא נדבר על זה שזה לא סטרילי.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר