ראש העיר מוטי ששון ומנהל האגף לגנים ונוף אליאב חתוכה מקבלים את דגל היופי
צילום: דוברות עיריית חולון

חולון הוכרזה לעיר היפה ביותר לשנת 2019 מבין הערים הגדולות

חולון נבחרה זו הפעם הרביעית ב"דגל היופי", במסגרת תחרות "קריה יפה ומקיימת בישראל יפה"

פורסם בתאריך: 16.12.19 17:42

העיר חולון הוכרזה אתמול (ראשון) כעיר היפה ביותר בישראל, במסגרת זכייתה ב"דגל היופי" בתחרות "קריה יפה ומקיימת בישראל יפה" 2019 לערים גדולות, המונות למעלה מ-170 אלף תושבים.



התחרות מתקיימת על ידי המועצה לישראל יפה והשנה השתתפו בה כ-110 רשויות מקומיות. חולון גרפה את מלוא הניקוד, גברה על מתחרותיה ונבחרה למקום הראשון, כפי שעשתה בעבר בשנים 2000, 2006 ו- 2013. מדובר בפעם הראשונה שבה זוכה עיר בישראל בתואר זה ארבע פעמים.

במסגרת התחרות "קריה יפה" 2019 התרשם צוות השיפוט שסייר בעיר מפעילויות יוצאות דופן שהעירייה מבצעת בתחומי איכות הסביבה, כגון: עיר ידידותית לאזרחים ותיקים, שוק "קח תן", פעילויות מיחזור רבות בעיר, ועוד. בנוסף, הצוות התרשם מהמעורבות בפעילויות למען הקהילה של עובדי העירייה בנוסף על שמירה שוטפת של טיפוח וניקיון העיר. כמו כן, צוינה לטובה מעורבותו האישית והאכפתיות שמגלה ראש העיר מוטי ששון ובמיוחד התייחסותו לדור הצעיר בעיר.

בעירייה מציינים כי בחולון ניתן דגש רב על איכות חיים גבוהה בכל תחומי החיים, כאשר תשומת לב מיוחדת מושקעת בטיפוח חזות העיר, בניקיון, בעיצוב ובאסתטיקה וכן בהרחבת הריאות הירוקות. שמם של הגנים המיוחדים, כמו: גני סיפור, גן הקקטוסים והגן היפני, כבר יצאו למרחוק וברחבי העיר פזורים עשרות פסלים סביבתיים של מיטב היוצרים בארץ המעשירים את חזותה.

בשנים האחרונות מבססת חולון את מעמדה כמרכז עיצוב, תרבות וחינוך ארצי וזאת בזכות אירועי התרבות הנערכים בה מדי שנה והקמת מוסדות תרבות ייחודיים כמו מוזיאון הילדים, מוזיאון העיצוב  והמדיטק. פעילות התרבות הענפה, המתמקדת בילדים ובכל המשפחה, הפכה את חולון  ל"עיר הילדים" של ישראל.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר