צילום: עומר להט

עצור, ילד מקרטון לפניך: מי אחראי לדמויות ילדים שהוצבו בסמוך למעברי החצייה?

בשכונת אגרובנק נצפו הבוקר דמויות ילדים בגודל טבעי העשויות מקרטון בסמוך למעברי חצייה ברחובות חנקין וההגנה. כמה מהנהגים נבהלו

פורסם בתאריך: 22.12.19 16:37

דמויות ילדים מקרטון הגיעו גם למעברי החצייה בחולון. הבוקר (ראשון) הבחינו נהגים בשכונת אגרובנק בחולון בדמויות ילדים בגודל טבעי העשויות מקרטון, שהוצבו בסמוך למעברי החצייה ברחובות חנקין וההגנה.

הנהגים מספרים כי קשה שלא להבחין בדמויות מקרטון שעומדות ממש על סף המדרכה במעברי החצייה ומדמות ילדים בגודל טבעי, וכי מרחוק נדמה כי מדובר לכאורה בילדים אמיתים. בסופו של דבר הוסרו השלטים שגרמו למעט בהלה בקרב הנהגים.



מטרת היוזמה הייתה לגרום לנהגים העוברים ברחוב חנקין בבקרים, בדרכם לעבודה, להאט את רכבם לפני מעברי החצייה, המשמשים ילדים רבים בדרכם ללימודים בבתי הספר רביבים וישורון השוכנים באזור.

אחד הנהגים שנסע הבוקר ברחוב חנקין, סיפר כי הדמויות הנראות מרחוק כילדים בשר ודם, משכו את תשומת לבו וגרמו לו להאט בנסיעה. והיה גם מי שטען כי נבהל.

"זה רעיון נפלא ואני מקווה שייושם ברחבי העיר וברחבי הארץ", אמר, "עברתי באזור ובגלל שנהגתי לא הצלחתי לצלם את הדמויות, אז עשיתי את כל העיקוף רק כדי לעבור שם שוב, לחנות בבטחה ולצאת לצלם. לצערי, חלפו פחות מחמש דקות כשהגעתי לשם שוב, לדמות הילד מקרטון כבר לא היה ראש – מישהו ערף את הראש והשחית את הקרטון", סיפר.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "הצבת השלטים נעשתה על ידי גורם פרטי ולא על ידי העירייה, ייתכן שעל ידי הנהגת ההורים בבית ספר רביבים הסמוך. עם היוודע הדבר הסירה מחלקת הבטיחות בדרכים העירונית את השלטים מאחר שהם מהווים סכנה מבחינה בטיחותית".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    במספר מקומות בארץ ראיתי כאלה וזה מצוין, גורם לנהגים להאט לפני מעברי החציה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר