עבודות הלילה בסוקולוב

צפו: כך נראות ונשמעות עבודות הלילה שהפכו לסיוט של תושבי סוקולוב

מדי לילה, מהשעה 21:00 ועד 05:00 בבוקר שלמחרת, נאלצים התושבים להתמודד עם רעש הדחפורים והכלים הכבדים. כך זה נראה ונשמע:

פורסם בתאריך: 24.12.19 12:43

"איך אפשר לישון, כשכל הלילה דחפורים וטרקטורים עובדים מחוץ לבית?", כך מתלוננים תושבי רחוב סוקולוב שמתמודדים כבר שבועיים עם העבודות ברחוב שצפויות להימשך עד סוף החודש. התושבים בעיקר חוששים ממה שעתיד להיות רחוב שכן ברחוב צפויות להתחיל עבודות הרכבת הקלה.

רבים מבעלי העסקים ברחוב סוקולוב חוששים מהמכה שתינחת עליהם עם תחילת עבודות הרכבת הקלה. היו גם מי שהקדימו והחליטו לעזוב את הרחוב, כמו עזרא ומלכה רופא שהחליטו אחרי 45 שנה, לא להמתין שהרחוב יהפוך לאתר בנייה, ולהעביר את מפעל החיים למקום אחר, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה חולון".



בינתיים, נאלצים התושבים להתמודד עם העבודות שנועדו לשפר את הבטיחות, וכוללות גיאומטריים, הנגשת מעברי חציה וריבוד לאורך רחוב סוקולוב, מרחוב קוגל ועד רחוב פרישמן. העבודות שהחלו לפני שבועיים, ב-9 בדצמבר ויימשכו עד ה-27 בדצמבר, מתבצעות בין השעות 07:00 – 17:00 ובין 21:00 – 05:00.

"רחוב סוקולוב, 23:00 בלילה, טרקטורים, דחפורים, דפיקות, צעקות. הילדים לא מצליחים לישון. כבר ימים ארוכים שזה כך עד השעות הקטנות של הלילה", טוענת תושבת האזור, "אנחנו מתקשרים למוקד העירוני והנציג עונה שמדובר 'עבודות תשתית'. אבל למה בשעות כאלה? האם שנתם הילדים לא חשובה יותר מרחוב פקוק? וזה נמשך עד חמש בבוקר".

לטענת אותה התושבת נמסר לה שהעבודות צפויות להימשך חודשיים. "אני לא מבינה למה הם צריכים לעבוד בלילה, הרי העבודות מתבצעות גם ביום ואין פקקים ואיש לא מתלונן, מעבר לבלגן ולטינופת ברחוב", היא מוסיפה, "אז שימשיכו לעבוד במהלך היום עד שמונה בבוקר. לאף אחד לא מגיע לילות לבנים ורעש מחריש אוזניים ליד בניינים שבהם מתגוררים תינוקות, ילדים, קשישים וחולים".

תושבת נוספת מחולון, הביעה את תסכולה הרב מהמצב ברשת החברתית. "יש למישהו מושג מה פשר קדחת עבודות המדרכה לאורך סוקולוב, גם אם הן נחוצות הרי כך טענה.

כך נראות ונשמעות העבודות בשעות הלילה:

 

"אני גרה ברחוב סוקולוב פינת פרישמן, השעה 03:45 בלילה ויש רעש נוראי מעבודות תשתית בכביש", כך כתבה תושבת אחרת, "פניתי לעירייה ונמסר לי שיש אישור לעבודות האלה עד פברואר". אותה התושבת גם הציעה להגיש תביעה בעקבות העבודות.

בתגובה לדברים נמסר מעיריית חולון: "במסגרת עבודות לשיפור בטיחות הולכי הרגל, מתבצעים שינויים גאומטריים לרוחבם של חמישה מעברי חצייה (צמתים) לאורך רחוב סוקולוב".

"העבודות צומצמו למינימום הנדרש ומתמקדות בשיפורים בטיחותיים בלבד וזאת לאור כניסתה הצפויה של נת"ע לעבוד ברחוב".

"העבודה מתבצעת בשעות הלילה בהתאם להחלטת המשטרה לאור עומסי התנועה בכביש ראשי זה, המחייבים השארת נתיבים פתוחים ברוחב המאפשר תנועת תחבורה ציבורית ועומס הולכי הרגל. מינהל התשתיות מנסה לזרז את סיומן של העבודות ככל שניתן אשר צפויות להסתיים עד מחצית ינואר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. איציק

    מוכר והזוי… לפני כשלוש שנים סבלנו מלילות שלמים ללא שינה ברחוב מפרץ שלמה בשל עבודות תשתית שנעשו בדיוק באותן שעות. וגם פה הסיבה היתה 'הנחיות המשטרה'. בפועל, נראה שאם האשם במשטרה הרי שהיא כנראה בוחרת להקל על עצמה ולדרוש שיעבדו בשעות בהן תהיה לה פחות עבודה. מדובר בלא פחות מהטרדה והתנהלות פוגענית ומזלזלת בתושבים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר