על רקע מאבק התושבים נגד הקמת ביה"ס על מגרש החניה: החלו עבודות במקום

בזמן שהתושבים נאבקים נגד הפקעת שטח החניה והגברת מצוקת החניה הקשה באזור, הם הופתעו לראות שהחלו המדידות והקידוחים במקום

פורסם בתאריך: 31.12.19 11:32

תושבי רחובות רבינוביץ' ומשעול השוהם גילו אתמול (שני) בבוקר לתדהמתם כי כלי עבודה נשלחו אל תוך שטח מגרש החניה שנמצא בסוף רחוב רבינוביץ' עליו עתיד לקום בית ספר.

המחלוקת בין התושבים לעירייה סביב עתידו של המגרש החל לפני קצת יותר מחצי שנה. כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון" לאחר שפורסמה התוכנית לבניית מוסד לחינוך מיוחד על שטחו של כל המגרש, המכיל עשרות מקומות חניה, יצאו התושבים למאבק.



לטענת התושבים ברחובות הסמוכים, ביטול מגרש החניה יגביר בצורה משמעותית את מצוקת החניה באזור כולו, בפרט לאחר שרחוב שמחה ארליך הסמוך נחסם לצורך עבודות הרכבת הקלה ונסגר השטח ששימש כמגרש חניה.

בעקבות הדברים יצאו תושבי הרחובות רבינוביץ' ומשעול השוהם במאבק, שנמשך מספר חודשים ובמסגרתו הקימו ועד התנגדות ושכרו את שירותיה של עו"ד ציפי מרגלית. התושבים מתכוונים להגיש התנגדות לתוכנית בוועדה לתכנון ולבנייה. כמו כן, התקיימה פגישה בין התושבים לבין ראש העירייה שבה לטענתם הציגו בפניו חלופות.

אלא שלצד המאבק, הגיעו החלו אתמול עבודות קידוח ראשונות במקום. ועד המתנגדים יצא במתקפה נגד העירייה, בטענה כי המהלך "נועד לקבוע עובדות בשטח על מנת לנסות ולסנדל את ההתנגדות שלנו לתוכנית".

"העירייה מתעלמת מהתושבים ומנסה למנוע אפשרות להתנגד. הבוקר שלחו משאית לקדוח בקרקע במגרש החניה", מסר מאיר גלעדי מראשי המתנגדים, שהוסיף כי "מתכתובות בין עורכת הדין שלנו לבין עורך הדין שמייצג את העירייה, מתברר שהעירייה מנסה למנוע בכלל מהתושבים אפשרות להתנגד".

"מדוע ראש עירייה שנבחר על ידי התושבים וחייב לפעול למען רווחתם, מאפשר לעובדי העיריה לפעול נגדם ולמנוע מהם אפילו אפשרות להתנגד חוקית לבנייה?", מסכם גלעדי.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בבדיקות קרקע שמבצעת החברה הכלכלית".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר