הסיפור המוזר על הקופסה מקרטון שהובילה לדוח וקנס מפתיע

תושב שכונת אגרובנק בחולון, הופתע לחזור לביתו ביום שישי ולגלות שקיבל דוח בעקבות קופסת קרטון עם פרטיו, שהושלכה לרחוב: "ראויה לשבח פקחית העירייה שביצעה עבודת מודיעין כה מדויקת"

פורסם בתאריך: 1.1.20 13:54

תושב שכונת אגרובנק בחולון, קיבל דוח וקנס מהעירייה לאחר שנמצא ברחוב קרטון שעליו מדבקה עם פרטיו. לטענת התושב את הקרטון השליך שכנו וכעת הוא דורש לבטל את הדוח לאלתר.

במקביל הוא מנסה לאתר את השכן שזרק את הקרטון, ולכן פנה אל שכניו וכתב: "אני מחפש את השכן החביב שהתחדש לו בסוף השבוע האחרון במערכת קולנוע ביתית ובשאר מוצרים לבית, שאת ארגזיהם הוא השליך ביום שישי בבוקר בפינת הרחובות קלישר-הנוטרים. אותו שכן נחמד כנראה אסף מפח הזבל (כן, כן, מפח הזבל) קרטון בקבוקים קטן שאני השלכתי חודש לפני כן, אחר שקיבלתי משלוח יין ולא שמתי לב שפרטיי האישיים עדיין על גבי הקרטון".



"סוף הסיפור הוא שהשכן השליך את הקרטון שלי יחד עם כל הציוד שלו (אני נוטה להאמין שלא במכוון), מה שזיבל לחלוטין את הרחוב וגרם לפקחי העירייה המהוללים להעניק קנס על סך 320 שקלים על העבירה. למי? לי כי פרטיי היו על איזה קרטון מצ׳וקמק שזרקתי לפני חודש לפח", המשיך אותו התושב והוסיף: "ראויה לשבח פקחית העירייה נטלי שחתומה על הדוח, לאחר שביצעה עבודת מודיעין כה מדויקת והחליטה שאני האשם כאן, וכל זאת מבלי לבדוק איתי ומבלי בכלל לראות אותי. הגעתי הביתה רק בלילה והדוח חיכה לי על הדלת. כן, שמעתם נכון, על הדלת, מבלי להחליף איתי מילה, על סמך שם שהופיע על אחד הקרטונים הקטנים מתוך ערימת הזבל".

ל"השקמה חולון" אמר אותו התושב: "באותו יום שישי הייתי באוניברסיטת תל אביב מהשעה 08:00 ועד 14:30 בצהריים ואשתי שהתה גם היא מחוץ לעיר. בשעה 10:00 קיבלתי טלפון ממספר נייד שלא מוכר לי ולא יכולתי לקבל את השיחה. החזרתי צלצול רק בשעה 14:30 וענתה לי פקחית שלא ידעה לומר לי מדוע חיפשו אותי לפני מספר שעות ממספר הטלפון הזה. היא שאלה אותי אם יש לי כלב או אם הרכב שלי חנה במקום אסור, ולאחר שעניתי בשלילה היא איחלה לי שבת שלום ואמרה שלא יודעת למה חיפשו אותי".

עוד הוסיף כי "כנראה בשעות שעברו היו לה עוד כל כך הרבה מקרים מוצלחים, שהיא אפילו לא זכרה את המקרה המוזר של הבוקר. רק בשעה 18:00 הגעתי הביתה ולהפתעתי מצאתי דו"ח על פתח דלתי אודות עבירה שאין לה כל קשר אליה. ברחוב קלישר בו אני מתגורר הושלכה פסולת רבה המכילה הרבה קרטונים גדולים של ציוד חשמלי".

"מופתע, כועס והמום, לא מבין איך הגיעו אליי ומה הקשר שלי לכל הפסולת הזו, התקשרתי למוקד שלא ידע לספק לי מענה", הוא ממשיך, "רק בשבת, יום למחרת, כשירדתי שוב להסתכל על הקרטונים, מצאתי להפתעתי קרטון קטן ממשלוח שביצעתי לפני כחודש. את הקרטון הזה השלכתי באותם הימים בפחי האשפה של הבניין בו אני מתגורר, מבלי לשים לב שפרטיי האישיים עדיין מודבקים עליו. מישהו מהרחוב כנראה לקח את הקרטון לשימושו האישי וכעבור כמעט חודש השליך אותו עם כל הפסולת".

כעת הוא דורש לבטל את הקנס ואומר: "אני ממליץ שבפעם הבאה יופעל קצת יותר שיקול דעת לפני שמחלקים דוחות לתושבי עיר תמימים ללא ידיעתם, כדי למנוע אי נעימויות שכאלו".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "דוחות לא ניתנים בחוסר שיקול  דעת אלא רק לאחר בדיקה. לזכות התושב עומדת האפשרות להגיש בקשה לביטול הדוח שתיבדק על ידי התובעת העירונית. במידה שהתובעת לא תמצא לנכון לבטל את הדוח, יכול התושב לבקש להישפט ולהציג את טיעוניו בפני בית המשפט".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

5 תגובות
  1. מאיר אטיאס

    לדעתי הפקחים הגזימו ,היתי מציע לך להשפט ,,הפקחים בחולון עברו את הגבול מעברה לסיפור המלא ,הפקחים בחולון מתנהגים מאוד לא יפה לאזרחים כאן ,מחלקת הפיקוח לעירורים בעניין דוחות לא עונים שבועות אין עם מי לדבר,ורצוי שיעשו בדק בית וישמשו דוגמא,טוב יעשה ראש העיר עם יעשה בדק בית ,הם פשוט עברו את כל הגבולות

  2. מאיר

    הפקחים בחולון ובכלל מח הפיקוח ,אינם מסבירי פנים לאזרח ,אני בעד סדר ופיקוח ,אבל התנהגות הפקחים חסרת חינוך ונימוס מינימלי,עוד אכתוב על מכתבי עירעור שחודשים לא זוכים למענה,טוב יעשה ראש העיר ויעשה סדר בית בעניין

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר