הנתיב חסום כבר חצי שנה בשל עבודות – אלא שבמקום אין עבודות

נתיב תנועה שלם ברחוב ברקת הסואן חסום כבר חצי שנה לצורכי עבודות, אלא שמעולם לא בוצעו במקום עבודות

פורסם בתאריך: 9.1.20 11:22

"נתיב שלם בציר תנועה מרכזי בעיר חסום כבר חצי שנה לצורכי עבודות, אבל אין עבודות. הוא מגודר, התנועה מצטופפת בנתיב שנותר, זה מקשה על דיירי האזור ועל משתמשי הכביש הסואן הזה אבל במקום לא ביקר ולו פועל בודד כבר חצי שנה".

כך מתלוננים תושבים זועמים בשכונת נווה רמז בחולון, שנאלצים להתמודד עם עומסי תנועה, בשל נתיב שלם בכביש מרכזי שחסום לתנועה.



מדובר בנתיב בכביש ברחוב ברקת דרומה, ברחוב הראשי מחוץ לשכונה שמוביל לקאנטרי בריזה, למבנה הביטוח הלאומי, לקריית רבין, לקריית בן גוריון ודרומה לראשון לציון.

הנתיב נחסם לאחר שקטע ממנו גודר לצורכי עבודות כבר לפני כחצי שנה. אלא שבמקום מעולם לא התקיימו שום עבודות מעבר לחפירה מקומית בקרקע.

"זה פשוט מצב מביש. מי גידר את המקום ולצורך מה? לצורך עבודות? אז שיעבדו. חצי שנה ואין עבודות? מה הסיפור כאן?", טוען אחד התושבים.

כאמור, רחוב ברקת הוא ציר תנועה ראשי שעמוס מאוד. חסימת הנתיב יוצרת עומסי תנועה, כאשר הנתיב נמצאת בדיוק ביציאה ממפרץ תחנת אוטובוס. כך, נהגי האוטובוס שיוצאים מהתחנה נאלצים להשתלב מיד בנתיב השמאלי ולא יכולים לנסוע בנתיב הימני החסום – מה שמסכן אותם ואת הנהגים האחרים.

ברחוב ברקת נעשות עבודות תשתית בשנתיים האחרונות. "בכל פעם סגרו קטע כביש, ביצעו עבודות ואז סללו מחדש ופתחו. זה בסדר גמור למרות שאף אחד לא אוהב עבודות בקרבתו. העניין הוא שכאשר הגיעו לקטע המדובר הזה, גידרו אותו ומאז – נעלמו. חצי שנה נתיב חסום, אין עבודות ואין גם מי שמסביר במה מדובר", טוענים התושבים.

מהעירייה נמסר בתגובה כי מדובר בעבודות של תאגיד המים והביוב מי שקמה, וזו תגובתו: "לצערנו, קיימת בעיית תיאומים מול המשטרה וחברות האוטובוסים ואנו ממתינים לאישורי חפירה לחיבור הפיר האחרון. כרגע, ממתינים לאישור האחרון מהמשטרה אשר צפוי להגיע בתוך כ-10 ימים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר