בית חולים לדובים
צילום: דוברות מד"א

מרגש: כ-150 ילדים הגיעו ל"בית חולים לדובים" בתחנת מד"א בחולון

בתחנת מד"א בחולון יצאו במיזם חברתי להפגת חרדות אצל ילדים לפני טיפול רפואי

פורסם בתאריך: 13.1.20 11:04

כ-150 ילדים מאזור המרכז הגיעו בשבוע שעבר ל"בית חולים לדובים" בתחנת מד"א חולון. הילדים בגילאי 3-10 הגיעו יחד עם הדובי שלהם ועברו שרשרת תחנות המדמות טיפול במחלקות בית החולים, החל מהמיון, בדיקה אצל רופא כירורג, אף אוזן וגרון, בדיקת עיניים, אורתופדיה ועוד. בנוסף נהנו הילדים מפעילות עם ליצנית רפואית מארגון "שמחת הלב".

"בית החולים לדובים" הינו מיזם חברתי שמטרתו היא להפיג תחושת חרדה ומתח מהטיפול הרפואי ומהצוות הרפואי בקרב ילדי הגן ותלמידי הכיתות הנמוכות בקהילה.



"מדובר במיזם שעושים בדרך כלל בפקולטות לרפואה יחד עם בתי החולים, שמטרתו העיקרית להפחית חרדה אצל ילדים", סיפרה ורד שמולביץ, חובשת מתנדבת בתחנת מד"א חולון". "הוזמנו ילדי הגנים והכיתות הנמוכות בחולון ואת הפעילות העבירו פראמדיקים, סטודנטים לרפואה שמתנדבים בתחנה ומתנדבי הנוער שלנו. כל ילד התבקש להגיע עם הבובה שלו, שם הוא פגש את ד"ר 'דוב דוביביץ', קיבל מזרק עם מיץ פטל, משקפיים קטנטנים לדובים וערכת רופא לילדים. הפעילות נפתחה בהצגה 'היפיפייה הנרדמת' שהכינו מתנדבי הנוער, שמטרתה להסביר על חשיבות מד"א".

צילום: דוברות מד"א

אפי בר, מנהל מרחב איילון במד"א: "בית החולים לדובים הינו חלק ממכלול הפעילויות שתחנת מגן דוד אדום חולון מעורבת בהן בקהילה המקומית. מתנדבי התחנה ועובדיה עורכים פעילויות לניצולי השואה בעיר, לבית אקי"ם, ובבית הספר הרצפלד לילדים עם מוגבלויות. התרומה ההומניטרית במד"א היא חלק בלתי נפרד מתפיסת מד"א כארגון ההצלה הלאומי, והקשר של מד"א עם הקהילה הוא קשר מרגש וחשוב לא פחות מהטיפול הרפואי היומיומי שהארגון מעניק".

צילום: דוברות מד"א

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר